Simone 6 måneder <3

Bébbe

Elsker forumet
Macen er så treig så får ikke lasta opp bildet det. Dette er det eneste presentable vi fikk tatt i dag. Hun har feira dagen med spagetti med kjøttsaus på kafe - medbragt :-) avslutta kafebesøket med ei durabelig bæsjebleie oppover ryggen og jeg fikk selvfølgelig bæsj på hodet hennes da vi prøvde å få av bodyen, så hun måtte hjem og bade! :-)

ImageUploadedByBV Forum1363112980.856497.jpg

Hipp hurra for Simone! :) Morro å spise på kafè vil jeg tro, perfekt timing med sånne bleier når man er på farta :eek: :p
Hun og Jenny er altså født på samme dag ;)

Hurra for 6 måneder! :D
Herlig skifteseanse da, med andre ord :p

Hipp hurra for Simone! :) Morro å spise på kafè vil jeg tro, perfekt timing med sånne bleier når man er på farta :eek: :p
Hun og Jenny er altså født på samme dag ;)

Ja de er visst like gamle :-) bleia var forventa, bare ikke fullt så mye. Tror vi må opp en bleiestørrelse for de sitter ikke så godt lenger, men hadde tenkt p bruke de opp. Bruker pampers baby dry om natta og det var de jeg hadde på for å bruke opp og pampers active fit om dagen. Vi måtte teste begge deler for vi ble nysgjergige :-)

Hurra for 6 måneder! :D
Herlig skifteseanse da, med andre ord :p

Jeg brukte så lang tid at sambo kom å banka på døra til ammerommey på kjøpesenteret for han ble bekymra..hehe :-)

Ja de er visst like gamle :) bleia var forventa, bare ikke fullt så mye. Tror vi må opp en bleiestørrelse for de sitter ikke så godt lenger, men hadde tenkt p bruke de opp. Bruker pampers baby dry om natta og det var de jeg hadde på for å bruke opp og pampers active fit om dagen. Vi måtte teste begge deler for vi ble nysgjergige :)
str 3 eller 4 da? Vi har akkurat bytta fra Libero til Pampers baby dry på natta fordi hun blei våt gjennom med Libero, bruker str 4 på begge da ;) Liker Pampers baby dry godt, men virker som at hun blir fortere sår av de :( o_O
Prøvde Up&Go men tror hun er for lita/tynn for de enda, for de lekker tiss selv om dagen :eek:

str 3 eller 4 da? Vi har akkurat bytta fra Libero til Pampers baby dry på natta fordi hun blei våt gjennom med Libero, bruker str 4 på begge da ;) Liker Pampers baby dry godt, men virker som at hun blir fortere sår av de :( o_O
Prøvde Up&Go men tror hun er for lita/tynn for de enda, for de lekker tiss selv om dagen :eek:
Pampers er jo tilsatt mye rart, så det er ikke så merkelig :o

Ja, en eller annen lotion!

Gratulerer så masse til Simone!!! :) Flotte disse 12.septemberjentene våre.
Så koselig med kafétur da. Ser ut som at ho kosa seg.:D
Har du prøvd Rema sine bleier? Vi har gått over til dem nå, og syns de er knallgode. Ingen sårhet eller lekkasjer. Også er de romslige.. :) Har brukt Pampers siden fødselen, men hun blir fort sår av dem. Libero lekker bare..

Har du prøvd Rema sine bleier? Vi har gått over til dem nå, og syns de er knallgode. Ingen sårhet eller lekkasjer. Også er de romslige.. :) Har brukt Pampers siden fødselen, men hun blir fort sår av dem. Libero lekker bare..
...vi syntes pampers var så fine fordi de er så smale, Libero er breiere og hun får røde merker på lårene av de, så om Rema-bleiene er enda bredere så passer de nok ikke Hermine ;) Vi leter jo etter slim-fit bleier :p

Vel...vi bruker str 4 og har gjort det ei stund. De skal liksom passe ifølge kg, men baby dry er mindre enn active fit virker det som. Vi har prøvd libero up & go men de trakk ikke til seg tisset like godt som pampersbleiene syns vi. Det skvulpet jo nesten nedi der. Pampers up&go (husker ikke hva de heter) bruker vi ofte om natta nå når babydry begynner å bli for små i den str vi har, og de sitter godt og trekker godt til seg. Ellers så kjøpte jeg tøybleier i mange forskjellige lekre farger da jeg var gravid for tenkte at det hørtes behagelig ut for huden osv, men testa de da hun var lita og de var for store og har rett og slett glemt litt av de, men skal prøve å huske å teste de etter en bæsjebleie en dag og se om de holder på tisset godt nok. Tror egentlig ikke det blir tøybleier fulltid, men siden de er så fine så kanskje vi kan bruke de litt innimellom :-) kjøpte de på ebay så de var ikke så dyre heldigvis :-)

Ja de jentene våres er flotte! :-) artig at de er født samme dag! Har ikke testa rema sine, men kanskje vi skal gjøre det neste gang vi er utover mot byn/moa :-) pampers har vi brukt hele tida utenom litt testing av libero, og er veldig fornøyd med pampers. Vanligvis lekker de ikke, og sitter godt på. Hun har kun vært sår i rumpa de to gangene hun hadde diare og bæsja hele dagene lang.

Fint navn, sjeldent jeg hører noen med samme navn som meg nå i de senere årene ! Hehe :) Heter selv Simone Adele :) gratulerer til henne<3

Ja de jentene våres er flotte! :-) artig at de er født samme dag! Har ikke testa rema sine, men kanskje vi skal gjøre det neste gang vi er utover mot byn/moa :-) pampers har vi brukt hele tida utenom litt testing av libero, og er veldig fornøyd med pampers. Vanligvis lekker de ikke, og sitter godt på. Hun har kun vært sår i rumpa de to gangene hun hadde diare og bæsja hele dagene lang.
Fikk brev fra Åse i dag forresten.. Time i morra! (Flaks at vi henta posten for å si det sånn) Da suser vi forbi - nesten iallfall..:p

Fint navn, sjeldent jeg hører noen med samme navn som meg nå i de senere årene ! Hehe :) Heter selv Simone Adele :) gratulerer til henne<3

Tusen takk! :-) Er veldig fornøyd med navnet :-) Vi ville finne et navn som ikke lå på topplistene, og det var faktisk svigerfar som satt og leste høyt i ei navnebok og nevnte navnet første gangen så han ble stolt som en hane da vi sa hun skulle hete det :-)

Fikk brev fra Åse i dag forresten.. Time i morra! (Flaks at vi henta posten for å si det sånn) Da suser vi forbi - nesten iallfall..:p

Oioi! Det var bra dere hentet posten ja! Håper de utreder skikkelig og finner ut hva som gjør at hun får slike anfall eller hva det nå er. Er spent på hva de finner ut!

Gratulerer så masse til den fine sukkersnusken din :flower

Back
Topp