SIMO?

ditdit

Glad i forumet
noen av dere som har eller skal kjøpe simo kombi vogn? jeg hadde det til førstemann var kjempe fornøyd men nå har jeg kjøpt meg teutonia cosmo den virker så ustødig lissom forhold til simo å nå angrer jeg[8|]
tror jeg skal selge teutonianian og kjøpe meg simo igjen... men har ikke plass i bilen såå aneer ikke hva jeg skal[:'(] simo er den beste vogna jeg har vært borti[;)][:D] 

tror eg ende opp me en simo kombi eg og :) 

Vi valgte simo! Den er jo helt knall[:D] Stor, men ordentlig stødig og fin!
Da må du bare trille mer, istede for å kjøre bil ;) hihi

Vi har kjøpt det og jeg gleder meg til og ta den i bruk. Syns den virker utrolig stødig og fin.
Men, den er litt stor og tung..., men jeg skal ikke dra den mye ut og inn av bilen, så jeg regner med det går bra.

Synd du ikke er fortrolig med kjøpet ditt, kan fort bli et irritasjonsmoment for deg det der...

Vi hadde Simo sist, og har det denne gangen også..

Kunne aldri tenkt meg en annen vogn!!

eg skal ha simo...!!! :)

Jeg har hatt simo kombi til begge guttene, 97mod til førstemann og 04mod til andremann. 04modellen har vi enda så vi blir å bruke den til minstemann også [:)] Stor og stødig vogn som er god å trille. Tung å løfte ut og inn av bil, men det får vi tåle [:D]

Hadde såå lyst på simo- tror det må være den fineste vogna på markedet! Nyyydelig bag [:)]
MEN, den ble litt for tung for min rygg, så da ble det en teutonia primus som jeg synes virker veldig stødig og lett å trille [:)]

Vi lurte litt på den, men kom frem til at den blir for stor og tung. Babyshop.no har 630 kombi på tilbud til 4000,- frem til 24. april. (Tror det kun er en spesiell farge da, men om den er grei nok så er det kanskje noe å tenke på).

har simo duo fra 06. var kjempe førnøyd med den og skal bruke den no og... får plass i bilen om eg tar av hjulene :)

Back
Topp