Simo vs Emmaljunga

har emmaljunga duo edge å elsker den.... mini er strax 6mnd å han har god plass til både skinn å voksipose i baggen[:)] hadde aldri bytta den ut med en annen vogn

Hadde Simo til i slutten av Desember, den var mye større å vanskeligere å legge sammen, få plass til.
Litt stivere.
No har eg emmaljnga edge duo og er veldig fornøyd.
Fikk en gutt på 4790 og 52 cm og det er god plass til han i bagen.

EMMALJUNGA, helt klart!!!!!!!! Hatt både simo og emmaljunga og emmaljunga er overlegen!!!![:D][:D][:D][:D]

jeg hadde simo til nr 1, ingenting å klage på var storfornøyd.
tenkte å prøve meg på emmaljunga til nr to men endte med å selge den før jenta ble født.
kjøpte meg en ny simo igjen.
når man først har hatt simo er det vannskelig å bli fornøyd med noe annet, nettopp fordi simo har så mye mer enn emmaljunga![;)]

Simo kombi, uten tvil. jeg kunne bruke den bagen lenger enn en venninne med emmaljunga duo edge. ca like store babyer i forhold til alder. tar mindre plass å lagre i heimen, da du slipper to store vogndeler. på kombi har du bare bagen ekstra som du etterhvert må legge et sted. simo har også masse fint ekstrautstyr som softline. da kan du endre litt farger på vogna, mykere å sitte, lett å vaske etc. rett og slett en brukervennlig og fantastisk vogn. skal snart ta den frem til nr to, og gleder meg[:)]

Back
Topp