Simo vs Emmaljunga

Mollå

Gift med forumet
Klarer ikke helt å bestemme meg, men heller mest mot Simo. Denne er klassisk, god gynging, og jeg elsker at man kan stramme kalesjen. Barnet ligger så lunt og godt inni der da. Men har god tid til å tenke enda :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg er også usikker på de to. Vurderer mest simo pga den gode plassen i bagen. Alle mine barn har vært lange.

Har ikke prøvd Simo, men elsker min Emmaljunga Mondial. Baggen var mer en stor nok for oss i alle fall. Gikk over til sportsdel når gutten var 10 mnd. tror jeg for da begynte han å bevege seg såpass at jeg var redd for at han skulle krabbe over kanten, men det var fortsatt nok av plass og han var lang.

Jeg var usikker på hvem av dem jeg skulle velge da jeg kjøpte vogna mi for ehh..7 år siden!! ;) Begge to er bra vogner. Valget mitt falt på Emmaljuga. Og vogna er like bra etter 7 år og to barn. Brukte vogna fram til de var nesten to år. Da med sportsdelen. Vogna er fortsatt like bra, så kommer til å bruke den til nr.3. Det eneste som ikke virker som det skal er ene bremsen. Men den skal jeg få svigerfar til å fikse. :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Jeg var usikker på hvem av dem jeg skulle velge da jeg kjøpte vogna mi for ehh..7 år siden!! ;) Begge to er bra vogner. Valget mitt falt på Emmaljuga. Og vogna er like bra etter 7 år og to barn. Brukte vogna fram til de var nesten to år. Da med sportsdelen. Vogna er fortsatt like bra, så kommer til å bruke den til nr.3. Det eneste som ikke virker som det skal er ene bremsen. Men den skal jeg få svigerfar til å fikse. :)

Så morsomt :p for 6 år siden sto jeg og å vippet på disse to... men jeg valgte Simo si.. :) var veldig fornøyd med valget da.. men tror jeg hadde blitt det uansett hvilken ;)

Selv sverger jeg til Emmaljunga, men har også venniner som sverger til Simo, og av mye av de samme årsakene egentlig, så tipper du blir fornøyd uansett hvem av dem du ender opp med..... :-)

Simo, holder seg godt i stoffet, og med feste til kalesjen slipper en at denne blir slarkete:-) også den beste fjøringa da.. Og finest;-)

Sent from my C6903 using BV Forum mobile app

Jeg er også usikker på de to. Vurderer mest simo pga den gode plassen i bagen. Alle mine barn har vært lange.

Samme her! Simo er gull for Lange barn! Og solid!

Plassen i emmaljunga egde duo er en av markedets største...

Sent from my LG-D802 using BV Forum mobile app

Jeg hadde emmaljunga Edge duo på nr 1. Og den har jeg solgt nå pga jeg vil ha Simo kombi. Grunnen til det er at vi bor i 4mans bolig og må opp noen trapper og da er bagen til Simo suveren. Den er lett og den setter du i Sportsdelen når du skal trille. Bagen til emmaljunga ble for tung å bære så trenger da en lettere bag

Har emnaljunga sånn gjynging ?

Emmaljunga har ikke den gyngingen nei :) Har hatt begge deler, og simo er jo overlegen på gyngingen!! :)

Gynging menes med god frøring i understellet, slik armt man kan gynge på vogna ( både gående og mens man står stille)

Jeg er også i tvil når det kommer til Simo vs Emmaljunga, men har fått et helt konkret tips om det med gyngingen. Testa i butikken, og Emmaljunga var helt stiv i forhold til Simoen. Og så er det jo prisen da. Sparer fort minst to tusenlapper på Simoen..

Men simoen er så myk i fjæringa at når du får en tyngre unge enn nyfødt oppi der blir det tungt når du skal snu vogna, for du må så langt ned med håndtaket før de fremste hjula løfter seg. Jeg med vond rygg kan rett og slett ikke bruke simo

Back
Topp