Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Demi
jeg er muligens ikke så lur, men hva er egentlig forskjellen på Simo Duo og Simo Kombi???? Synes de virker veldig like jeg
Ok, takk for godt svar [:)] Må ta en tur å sjekke ut i butikken :)
ORIGINAL: Dragemamma
jeg er muligens ikke så lur, men hva er egentlig forskjellen på Simo Duo og Simo Kombi???? Synes de virker veldig like jeg
På Simo Duo bytter du ut hele hardbaggen/sportsdelen. Mens på Simo Kombi er det en "løs" hardbagg i sportsdelen.
Vi har brukt simo kombi til smån som er litt over året nå og er veldig fornøyd.
Når vi var på tur i byen og ville inn på kafe som man ikke kunne ta inn vogner på kunne vi bare lirke ut hardbaggen og ta med oss den sovende lille gutten inn ... baggen er stor så det er ikke super lettvindt [;)] men det funker.
Om man skal ta med seg baggen til en duo inn på kafe må man "klikke" den av ... og jeg forestiller meg at denne delen er tyngre enn bare hardbaggen fordi hardbaggen ikke har SÅ mye metall i seg som baggen til duoen fordi hardbaggen ligger oppe i sportsdelen og den har jo en haug av metall [;)]
Jeg ville nok ha testa forskjellene tror jeg... men for oss var det et enkelt valg... føler også at hardbaggen tar mindre plass en baggdelen til duoen - sånn når man skal over i sportsdelen..