Simo vogner

Demi

Flørter med forumet
jeg er muligens ikke så lur, men hva er egentlig forskjellen på Simo Duo og Simo Kombi???? Synes de virker veldig like jeg

Vag-del??? Ka det e før nokka?? hva er i så fall best/mest praktisk? Skjønner ingenting av dette jeg [:D]

Åhhh!!! Du mente vel Bag-del!!! Hihi, jaja, her går det unna gitt!!!!

ORIGINAL: Demi

jeg er muligens ikke så lur, men hva er egentlig forskjellen på Simo Duo og Simo Kombi???? Synes de virker veldig like jeg

På Simo Duo bytter du ut hele hardbaggen/sportsdelen. Mens på Simo Kombi er det en "løs" hardbagg i sportsdelen.

Vi har brukt simo kombi til smån som er litt over året nå og er veldig fornøyd.
Når vi var på tur i byen og ville inn på kafe som man ikke kunne ta inn vogner på kunne vi bare lirke ut hardbaggen og ta med oss den sovende lille gutten inn ... baggen er stor så det er ikke super lettvindt [;)] men det funker.

Om man skal ta med seg baggen til en duo inn på kafe må man "klikke" den av ... og jeg forestiller meg at denne delen er tyngre enn bare hardbaggen fordi hardbaggen ikke har SÅ mye metall i seg som baggen til duoen fordi hardbaggen ligger oppe i sportsdelen og den har jo en haug av metall [;)]

Jeg ville nok ha testa forskjellene tror jeg... men for oss var det et enkelt valg... føler også at hardbaggen tar mindre plass en baggdelen til duoen - sånn når man skal over i sportsdelen..

Ok, takk for godt svar [:)] Må ta en tur å sjekke ut i butikken :)

Ok, takk for godt svar [:)] Må ta en tur å sjekke ut i butikken :)

Kan legge til at vi kjøpte en billig mykbagg i tillegg og brukte den oppi hardbaggen så lenge han var liten nok. For da var det super lett å kle han ferdig i baggen inne og legge den i vogna ute når vi skulle på tur. I tillegg var det fantastisk lett å ta han med seg når han var mini inn på kafeer[:D] Fikk jo nesten plass oppe på kafebordet[;)]

Da får jeg si litt om duo.

Vi har emmaljunga duo og er veldig fornøyd med den. Bagdelen er såpass stor at den varer lengre. Selvfølgelig er den tyngre og større enn softbagger i andre vogner, men da får man se etter behovet. Må man bære med seg baggen opp et par etasjer blir det tungt med duo typen.

ORIGINAL: Dragemamma

På Simo Duo bytter du ut hele hardbaggen/sportsdelen. Mens på Simo Kombi er det en "løs" hardbagg i sportsdelen.

Vi har brukt simo kombi til smån som er litt over året nå og er veldig fornøyd.
Når vi var på tur i byen og ville inn på kafe som man ikke kunne ta inn vogner på kunne vi bare lirke ut hardbaggen og ta med oss den sovende lille gutten inn ... baggen er stor så det er ikke super lettvindt [;)] men det funker.

Om man skal ta med seg baggen til en duo inn på kafe må man "klikke" den av ... og jeg forestiller meg at denne delen er tyngre enn bare hardbaggen fordi hardbaggen ikke har SÅ mye metall i seg som baggen til duoen fordi hardbaggen ligger oppe i sportsdelen og den har jo en haug av metall [;)]

Jeg ville nok ha testa forskjellene tror jeg... men for oss var det et enkelt valg... føler også at hardbaggen tar mindre plass en baggdelen til duoen - sånn når man skal over i sportsdelen..

Samme her. Er sjeleglad for at jeg valgte kombi!!![:)]

Back
Topp