Simo vogn og andre vogner....

Ulvemamma

Glad i forumet
Jeg har tidligere brukt Simo kombivogn til mine to troll[8D][:D] Det er jo nå 6 år siden snuppa, så det begynner å bli noen år siden- og vognen har jeg kvittet meg med for leeeeenge siden....
Denne gang har jeg lyst å ha en bagvogn- siden jeg ikke har hatt det før [:D] Selve bagen er jo litt større enn en kombivognbag, og siden dette er siste baby for meg- så vil jeg nyte å ha bebis så lenge som mulig [;)][:D]
Men så er det dette med plass i bilen og sånn.... Simovognene er jo relativt store selv når de legges sammen- så det jeg lurer på er om noen har erfaringer med andre vogner? Som har stor nok bag til at man kan nyte den en stund, fungerer godt på vinterføre og som muligens tar mindre plass i bilen? Også må den naturligvis være god å trille.... Tips mottas med takk [:D]

hm... Ingen som har noe erfaring å dele med meg ....?

har desverre kun hatt simo og carena free, så kan ikke hjelpe deg stort om du vil ha en mindre vogn enn simoen...

spurt på generell?

Vi har bestilt Emmaljunga Edge Duo, som jeg nok tror kommer i samme kategori som den vognen du har, så jeg har faktisk ikke peiling[8D]

Simo har jo kompakt understell som blir mindre enn de vanlige!? og du får jo simoen i DUO og!!! [:D]
se på understellene på www.simo.no (mener d er det nederste)!!

Tror heller jeg ville gått for en duo vogn. Da får du egen romslig bag-del til det første halvåret (+-) og egen sportsdel til senere!

Har bare simo, og for oss er det ingen over og ingen ved siden[;)]

Jeg hadde simo kombi med førstemann som han fortsatt bruker i barnehagen. Jegforstår godt hva du mener!! Jeg skal selv ha noe som blir lite når man slår det sammen slik at den blir mer praktisk! Selv ønsker jeg meg easywalker qtro, men foreslår at du reiser til en butikk der de selger mange ulike typer vogner og ber de vise deg noen!! Det er så mange ulike typer på markedet så det er sikkert en som passer til deg!!

Kanskje du kan gå i butikken å titte på en 3-hjuling?

Det er jo ofte lette og gode vogner å trille. Jeg har Bugaboo, men den vil jeg kanskje ikke anbefale hvis du bor på landet. Jeg sikler selv på OTH, men den har litt liten bag.

Nå vet jeg ikke når du har termin, men jeg har i slutten av september og tenker at bagen vil holde over vinteren siden h*n fødes såpass sent på året.

Emmaljunga City Cross! Verdens beste å trille, og forholdsvis liten til å være en sånn type vogn..

Takk for råd og tips folkens [:D]
Er nok en Simo-tilhenger ja, og Duo vogn var jo ett godt tips.... Syns som sagt at kombivognbagen er litt liten, og vil ha bagvogn til å begynne med. Passer greit med årstiden også syns jeg, da regner jeg med å kunne bruke bagen til utpå våren. [:D]

ORIGINAL: Ulvemamma

Takk for råd og tips folkens [:D]
Er nok en Simo-tilhenger ja, og Duo vogn var jo ett godt tips.... Syns som sagt at kombivognbagen er litt liten, og vil ha bagvogn til å begynne med. Passer greit med årstiden også syns jeg, da regner jeg med å kunne bruke bagen til utpå våren. [:D]

Men husk å se på kompaktunderstell!!! det blir mindre enn de vanlige, fordi hjulene går inntil hverandre!! har ikke sett de har hatt d i butikk enda (barnas hus i åsane) men kan som overnevnt se på www.simo.no!! [:D]

Will do [:D] Thanx [:D]

Back
Topp