simo trille 485 og emmaljunga scooter??????

Blomsten_tre

Andre møte med forumet
er det noen som har simo trillen her? er dere i så fall fornøyd med den...lurer om jeg skal kjøpe den til en på 6 mnd (om jeg kjøper den skal jeg ha en bag eller soveposen som hører til). jeg skal ikke ha den som reise vogn til å bruke til alt?  (har den mest med i bil)

emmaljunga scooteren er det noen her som har den som sove vogn i barnehagen? da til en som blir 2 åri mai??

håper noen kan hjelpe meg:):):):)

Jeg har Simo sin, gikk fra Emmaljunga Edge Duo til den, og simoen har vært en drøm..[:D] Enkel å legge sammen og få inn i bil, samtidig er den lett å trille, og det er god plass i den, og full liggestilling. Oppå kallesjen er det et vindu som du kan se inn til ungen med, og det er veldig greit..;) Det negative er vel at det er liten plass under vogna, og at du ikke kan vende håndtaket begge veier. Ellers er den super synes jeg=) Jeg bruker den også til vanlig, og ikke bare til reising.

Jeg har scooter`n. Synes ikke den passer til sovevogn, da ryggen ikke går ann å legge helt ned. Vil heller annbefale deg en annen vogn til det formålet[:)]

ORIGINAL: Blomsten_tre

hvor gammel er din som bruker simo trillen? jeg har så veldig lyst på den jeg også:)

Nå er han 15 mnd!:) Kjøpte den i oktober tror jeg? Da var han ihvertfall 11 mnd.. Husker ikke HELT eksakt!:) Men om ditt barn er 6 mnd går det jo fint, da får du tak i en sånn bag som du prata om. Ikke sikkert du trenger det heller om ungen kan sitte selv!:)

Back
Topp