Simo reisetrille

GogM's mamma

Elsker forumet
Har bestillt simo reisetrille i turkis, men noen sier at den er veldig turkis(så blå ut på bilde), så nå er jeg usikker på om jeg skal ringe og heller få den i grønn. Noen som har bilder tatt av vognene i grønn og turkis så de kan legge ut?

vurderer den grønne selv, den var jeg å så på i butikken.. KJEMPE fin.. tror også å huske den turkise er VELDI knalsk.. har ikke bilde..

uff, så vanskelig når man ikke har sett dem in real, bildene på data lyger jo litt.

Jeg har sett den turkise i virkeligheten, og den er meeeeeget turkis!
Men den er fin da - men veldig sånn lys turkis[:)]

ORIGINAL: elipeli

den turkise er veldig turkis ja. Den grønne er ganske mørk grønn og mer nøytral.
Årets modell finnes i en kongeblå farge. den ser kjempe fin ut synes jeg :)[:)]

Den kongeblå så veldig fin ut, men fjorårets farger var på tilbud nå så da bestilte jeg heller av dem. Tror jeg bare venter å ser til den kommer så får jeg heller bytte den til grønn om jeg ikke liker fargen.

ORIGINAL: nussputt

den turkise er veldig turkis ja. Den grønne er ganske mørk grønn og mer nøytral.

Den kongeblå så veldig fin ut, men fjorårets farger var på tilbud nå så da bestilte jeg heller av dem. Tror jeg bare venter å ser til den kommer så får jeg heller bytte den til grønn om jeg ikke liker fargen.

Hvor bestilte du, og hva kostet den?

ORIGINAL: Hannah`s mamma

ORIGINAL: nussputt

Hvor bestilte du, og hva kostet den?

Bestillte på tøffeliten, kostet1999,-

Back
Topp