Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

ORIGINAL: celeste
Vi har kjøpt denne, men siden den står hos mamma og pappa for øyeblikket har jeg ikke fått testa den ut.
Mamma sa at den virka veldig lett og god, enkel å legge sammen. Søsteren min har lik og hun er veldig fornøyd.
Vi skal ha med denne til syden, samt bruke den som barnehagevogn til høsten.
Skal nedover til mamma og pappa neste uke, vi kommer da til å bruke vogna, så får prøvd den da [:D]
ORIGINAL: sneipen peipen
sikkert ett dumt spr men....
skal alle kjøpe en vogn til??
tenker på å kjøpe en gammel brukt en til bhg... men den trilla der koster jo 3700,- om jeg så på riktig da??
tenker jo egentlig at vi skal bruke den vogna vi har nå til han ikke sitter i vogn lenger...
men lønner det seg å kjøpe trille?[8|] har kombivogn nå..
kjenner at jeg sitter her som ett spr.målstegn..
Supert!! Nei vi har jo vanlig emaljunga citycross, men tenkte og bruke denne trillen i barnehagen og til sånn enkelt bruk[:)]ORIGINAL: leahsmam
Vi har simo reisetrille, er igrunn storfornøgd [:)] den er lett, tar liten plass, full liggestilling, men er dessverre liten plass under vogna. vi har brukt den på ferier, shopping og som sove vogn i bhg. er ikkje noe god å bruke visst en skal trille lange turer, men da bruker vi emmaljungaen. [:)]
ORIGINAL: VL
Ognen er allerede kjøpt[:)]hehe[:)]fant brukt på nettet til 1500kr... Så da bare hoppet jeg i det!ORIGINAL: celeste
Vi har kjøpt denne, men siden den står hos mamma og pappa for øyeblikket har jeg ikke fått testa den ut.
Mamma sa at den virka veldig lett og god, enkel å legge sammen. Søsteren min har lik og hun er veldig fornøyd.
Vi skal ha med denne til syden, samt bruke den som barnehagevogn til høsten.
Skal nedover til mamma og pappa neste uke, vi kommer da til å bruke vogna, så får prøvd den da [:D]
ORIGINAL: VL
Ar kjøpt brukt jeg og... Fant på finn til 1500,- kjøper ikke ny, for denne skal og bare brukes i barnehagen...Evt på reise i sommer![:)]ORIGINAL: sneipen peipen
tenker på å kjøpe en gammel brukt en til bhg... men den trilla der koster jo 3700,- om jeg så på riktig da??
tenker jo egentlig at vi skal bruke den vogna vi har nå til han ikke sitter i vogn lenger...
ORIGINAL: Christine...
Jeg har hatt den, men solgte den. Den er veldig tung og tar ganske stor plass sammenslått. Helt grei å trille, men den er ikke god på grus og ujevnt underlag. Viss det er denne du mener da
![]()
Jeg likte den ikke da, men smaken er forskjellig[:)]
ORIGINAL: sneipen peipen