Simo Reisetrille erfaringer??

H_k86

Forelsket i forumet
Er det noen som har erfaring med Simo resietrille?? http://www.toffeliten.no/index.php?main_page=product_info&cPath=2_148_269&products_id=1674

Har så lyst til å skaffe en lettere trille til turer og ferie, Emmaljunga vogna er litt stor å ha med seg hele veien[8D] Falt litt for denne vogna, da jeg har hørt at Simo skal være greie vogner, men har ikke peiling på dem selv. Noen som har vært borti denne typen? Vet hvordan den er å trille?
Det viktigste for meg er å finne ei trille som kan legges i helt flat liggestilling, er god og behagelig å trille, og som ikke veier all verden eller tar for mye plass[:D]

jeg kjøpte den også, men byttet pga hull på kanten ved borrelåsen.. Ville ikke ha ny uten hull, for det hadde det også, siden det var så dårlig kvalitet på stoffet. Men selve design og liggestilling syntes jeg var optimalt da.... Så savner det på den quinny vogna jeg byttet simoen inn i...

ORIGINAL: emmen

jeg kjøpte den også, men byttet pga hull på kanten ved borrelåsen.. Ville ikke ha ny uten hull, for det hadde det også, siden det var så dårlig kvalitet på stoffet. Men selve design og liggestilling syntes jeg var optimalt da.... Så savner det på den quinny vogna jeg byttet simoen inn i...

Samme hadde min [:-]

Back
Topp