Tung. Stabil. Stygg. God trillekomfort på bein vei. Tung og ta inn og ut av bilen. Og når man skal over til sportsdelen så sitter de jo kjempe dårlig ! :-/
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sitter dårlig?Tung. Stabil. Stygg. God trillekomfort på bein vei. Tung og ta inn og ut av bilen. Og når man skal over til sportsdelen så sitter de jo kjempe dårlig ! :-/
Handler da ikke om å være svake i det hele tatt !Så mange svake det er her davi har simo duo, syns ikke den er tung
Sent from my iPhone using BV Forum
SignJeg har to
Ja litt tunge og få ut og inn av bil men supre å trille både sommer og vinter.
Og bagen er stor så kan brukes lenge
Handler da ikke om å være svake i det hele tatt !
Går ut fra at du er sånn Emmaljunga-lover...?Tung. Stabil. Stygg. God trillekomfort på bein vei. Tung og ta inn og ut av bilen. Og når man skal over til sportsdelen så sitter de jo kjempe dårlig ! :-/
Sitter dårlig?
Aldri opplevd på mine tre..Ja, de sklir ned på sidene blandt annet.
Og ryggen heller bakover i full sittestilling. Når de har selene på seg så kan di ikke sitte ordentlig oppreist og det ender med at de blir utålmodige og de drar i selene.
For at di skal kunne sitte ordentlig må selene slakkes og det er ikke bra.
Går ut fra at du er sånn Emmaljunga-lover...?
Ja det vil jeg påståGood 4 u![]()
Aldri opplevd på mine tre..
Hva er det for en kommentar?Går ut fra at du er sånn Emmaljunga-lover...?
Etter min erfaring så er man enten det ene eller det andre. Syntes bare det var litt mye negativt om Simo, så da måtte jeg bare kommentere...Hva er det for en kommentar?
Så om man ikke liker simo så er man emmaljungalover?
Skjønner ikke hvorfor man skal komme med noe sånt, for min del handlet det altså om ikke å ødelegge kroppen min å ikke om at jeg var svak.Åkei
Sent from my iPhone using BV Forum
Jeg er ingen av deEtter min erfaring så er man enten det ene eller det andre. Syntes bare det var litt mye negativt om Simo, så da måtte jeg bare kommentere...
Skjønner ikke hvorfor man skal komme med noe sånt, for min del handlet det altså om ikke å ødelegge kroppen min å ikke om at jeg var svak.
Jo, har sett litt på den og nå faktisk! Men ikke så mange av dem å finne brukt Syns jeg. Har du noen erfaringer med den da?Har du sett på Brio happy?