Simo kombi

K.L#

Forumet er livet
Septembermødre <3
Marsmellows-15
Noen som har erfaring med den?? positivt? jeg selv er usikker da jeg ssynes den er stor, og liker helst duo og ikke kombi :P men fått et bra tilbud på en som er uten feil, så vurderer jo kjøpe den pga økonomiske årsaker. Så vil gjerne høre fra dere som har hatt den :) Og låg babyen lenge i bag delen?

Vi har Simo kombi og elsker vognen! God plass under vogna, god plass i bagen, er vel en av de største bagene, kjempegrei sportsdel. Og jeg fikk plass til den i den lille bilen jeg hadde før. Noen syns sikkert det er en tung vogn å løfte, men det gikk fint forrige gang, så regner med at d går fint denne gangen også.

Om du har tenkt å gå mye i trange butikker så er den for stor rett og slett, men grei å bruke på handleturer fordeom.

Vi har Simo kombi og elsker vognen! God plass under vogna, god plass i bagen, er vel en av de største bagene, kjempegrei sportsdel. Og jeg fikk plass til den i den lille bilen jeg hadde før. Noen syns sikkert det er en tung vogn å løfte, men det gikk fint forrige gang, så regner med at d går fint denne gangen også.

Om du har tenkt å gå mye i trange butikker så er den for stor rett og slett, men grei å bruke på handleturer fordeom.
Vi bor på "landet" så blir en asfalt tur vogn stortsett tenker jeg ;) Men du har den med bagen som ligger oppi sportssdelen?? Vi har jo stasjonsvogn, så tenker egentlig at d ikke blir noe problem, Og når barnet blir stort nok så har vi nok kjøpt en rimelig "shopping trille" til små turer :P

Noen som har erfaring med den?? positivt? jeg selv er usikker da jeg ssynes den er stor, og liker helst duo og ikke kombi :p men fått et bra tilbud på en som er uten feil, så vurderer jo kjøpe den pga økonomiske årsaker. Så vil gjerne høre fra dere som har hatt den :) Og låg babyen lenge i bag delen?

Beste vogna!!!
J har prøvd andre og simo'n er j sååå glad i!
Den vil du komme til å bli veldig fornøyd m!

Jeg er veldig fornøyd! Er en stabil vogn som tåler mye vær.. om jeg husker rett, så er duo bagen kortere men bredere..? Akkurat hvor lenge man bruker bag delen er jeg usikker på, for det kommer jo an på årstid(mye dyne på vinterstid) og om babyen blir for lang.. Etter bagen var for liten fortsatte vi å bruke vognen med en vognpose..

Det blir nok denne ☺ siden vi kjenner de som har hatt den før, og prisen er grei. Så bytter vi den bare ut når lille blir litt større. ☺ jippi

Eeeeelsket vår Simo kombivogn. Kjøpt for 10 år siden til førstemann, like fin og de nye ser likens ut :) god på vinteren, stor og god plass å vokse i. Jeg trengte kun denne til førstemann :)
Anbefales!

Hadde en simo duo med forrigemann. Stor, lun og solid. Passer godt for oss som ikke bor i bysentrum. Kan bare tenke meg at å ha en "løs" bag du bare kan være rett inn må være ekstra praktisk. Gå for kombien :)

Back
Topp