Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
tiden flyr, å om noen mnd er vel tiden inne for å kjøpe vogn, jeg har egentlig falt veldig for simo kombi, så i den forbindelse så lurer jeg på om det er noen med erfaringer fra den vognen?
Jeg hadde den til eldstemann. Veldig fin og robust vogn,men desverre altfor stor og tung til min skrøpelige rygg. Solgte den og kjøpte TFK da andremann meldte sin ankomst,og jeg har ikke angret et sekund.
Det at den er tung er jo et minus her og, men jeg er så utrolig kresen når det kommer til vogner,at jeg vet ikke hvilken jeg skulle hatt viss ikke jeg skal ha simo :-D synes alle vognene er så utrolig snodige i utseende nå, å så skal jeg ha 4 hjul som ikke er svingbare, så må den kunne brukes i alle typer terreng osv osv, å då har jeg komt fram til at simo er best, men så er det det at den er litt tung da synes denne utstyrs-jungelen er generellt vanskelig, er aaaalt for mye å velge i :-D
Jeg hadde simo kombi med første, aaaltfor tung! Med andre valgte jeg emmaljunga city cross, for jeg hadde fortsatt samme kriterier i forhold til god plass, fire hjul, stor kurv under osv. Var superfornøyd!!
Vi hadde simo kombi til storebror, og elsket vogna! Ja den var kanskje stor og tung, men er jo bare for en periode tenkte jeg. Vi er mye på turer i alt slags terreng, og hadde aldri problemer, verken i snø eller sand. brukte vogna helt til han var 1,5 år, og den så enda like ny og fin ut. Og nå er den også blitt mindre og litt lettere siden den vi hadde.
City cross er absolutt å anbefale, jeg har vært strålende fornøyd med min god plass, lett å trille, stabil og fin å se på stoooort pluss med hjulene som ikke punkterer (gikk i byen en gang med ei venninne som hadde trehjuls vogn og det ene dekket var punktert, aldri igjen )
Jeg sverger til 4. Ikke avhengig av at den snurrer på 5øringen. Men at den er stabil og kommer fram . Bruttern har en trehjuling og den står bom fast i slaps...
Sniker fra oktober kjempegod vogn om man triller i litt forskjellig terreng jeg skal selge min fordi den blir for tung å drasse inn å ut av bil og pga litn plass i bilen .. Men den har veldig stor plass og stor bag del aner ikke hvilken vogn jeg skal kjøpe nå