Simo kombi tips

Malina84

Glad i forumet
Jeg visste ikke om dette, (men i allefall på vår lånte simbo kombi fra tidlig 2000-tall) er det slik at man kan bruke tøyet som er rundt baggen, rundt sportsvogna. Ble litt mer lunere/penere med denne på [:)]

Både simobaggen og citybaggen passer fint enda, men er jo så vanskelig når man må ha seler på! 

skjønte ikke hva du mente? bilde?

Elendig på å forklare, men skal prøve. På baggen var det et avtagbart trekk som jeg festet rundt sportsdelen.

Har desverre ikke sånn trekk på 2003 modellen visstnok.
Og heller passer ikke "hetta" på bagen i enden på sportsdelen slik det gjør på de nye vognene heller.

passer citybaggen enda?? hvor lang er din bebbis da?

Han ble målt til 72 cm denne uka. Vet ikke helt hvor lang citybaggen er, men er enda plass til han, lammeskinn og dyne.

ORIGINAL: Malina84

Han ble målt til 72 cm denne uka. Vet ikke helt hvor lang citybaggen er, men er enda plass til han, lammeskinn og dyne.

min er bare 71 og passer ikke på lengden syns jeg....heldig du da....citybaggen er 75 innermål.

Kan uansett ikke bruke den, da jeg ikke kan ha 5-punkt sele i, og han er en liten mark! [&:]
Savner bagtiden jeg!

Jeg bruker 5.punktssele i dypbagen til simo.[:)]
Er sånne hemper under madrassen til å feste seler på. er kanskje det i andre type bager og?

ORIGINAL: TonjeJenta

Jeg bruker 5.punktssele i dypbagen til simo.[:)]
Er sånne hemper under madrassen til å feste seler på. er kanskje det i andre type bager og?

joda citybaggen har det den og, men bare til vanlige seler sånn som festes under armene/fra magen på begge sider. feks sånn: http://www.babyshop.no/wsp/babyshop/frontend.cgi?func=frontend.show&func_id=12394&template=product_info&open=939

Back
Topp