simo kombi eller duo?

bolledeigen

Betatt av forumet
lurer på og kjøpe ny vogn, men vet ikke hva jeg skal velge.....noen tips ang disse to?

klarer ikke finne forskjellen jeg, så velger etter utseende [;)]

ORIGINAL: *Knøttet*

Synes duo vognene både ser finere ut, og er mest praktisk..[:D]

Pluss at det går ann å sette opp ryggen i baggdelen på duoen [:)]

men kommer det med en sportsvogndel på duoen?

fant det gitt.......[:D] noen som har denne, og har noe og utsette på den?

SIMO DUOVOGN består av en stor og god bag som settes rett på understellet. Du får også med en sportsvogns innsats. Når barnet vokser ut av bagen erstatter du den med sportsvognsinnsatsen/setet
og bruker den samme kalesjen. Da har du sportsvognen klar for bruk.
Kan brukes fra barnet er nyfødt til det er ca 4 år (så lenge du trenger vogn).

har simo duo, knallfornøyd med sporsdselen, men hakke fått brukt baggen ennå.. kjøpte duo, fordi den er en smule lettere enn kombi, og at ryggen kan settes litt opp i bagdelen[;)]

ORIGINAL: FruStina

klarer ikke finne forskjellen jeg, så velger etter utseende [;)]

me too [:D] har finni drømme vogna mi alt, men det er for tidelig og kjøpe..

ORIGINAL: bolledeigen

fant det gitt.......[:D] noen som har denne, og har noe og utsette på den?

SIMO DUOVOGN består av en stor og god bag som settes rett på understellet. Du får også med en sportsvogns innsats. Når barnet vokser ut av bagen erstatter du den med sportsvognsinnsatsen/setet
og bruker den samme kalesjen. Da har du sportsvognen klar for bruk.
Kan brukes fra barnet er nyfødt til det er ca 4 år (så lenge du trenger vogn).

er kjempe god plass i duo vogna! [:)]  synes også bagen er bedre på duoen enn på kombien

Jeg synes duovognen er mye penere enn kombivognen,så jeg hadde valgt den [:)]

så en kjempefin svart simo med rosa stoff inni........er det et tegn på at det blir jente??????[:D][:D][:D]
uff om jeg bare kunne funnet det ut nå, falt helt pladask for den vognen med rosa inni[:D]
men har to gutter fra før så er jo 80% sjanse for at det blir gutt denne gang og[:)]

spiller ikke noe rolle hva det blir, men falt bare så voldsomt for den vognen[:D][:D][:D]

Jeg har kombi. kjempe fornøyd med den.

Veldig greit å kunne bare bære med seg baggen vist babyen sover osv.
Vi brukte baggen mye hjemme også. Elska og sove i den.

kombivognen har uttagbar bag, noe som gjør den noe tyngre enn duo, hvor bagen "sitter fast"... tror jeg...[8|]

ORIGINAL: tone86

kombivognen har uttagbar bag, noe som gjør den noe tyngre enn duo, hvor bagen "sitter fast"... tror jeg...[8|]

det jeg mente også, derfor jeg vil ha kombi, driter i hvor stor og tung den er, skal ha skikkelig bag del denne gangen [:D]

ORIGINAL: Nemina

Jeg har kombi. kjempe fornøyd med den.

Veldig greit å kunne bare bære med seg baggen vist babyen sover osv.
Vi brukte baggen mye hjemme også. Elska og sove i den.

Back
Topp