Simo kombi eller Brio Happy?

exene

Glad i forumet
Jeg kikker litt på Finn.no for å se om jeg kan finne en vogn jeg vil ha til prinsessa når hun kommer.
Vil jo helst ha en Simo kombivogn fordi jeg har hørt så mye positivt om den men så kom jeg over an Brio Happy (tror det er duo vogn). Noen erfaringer ang Brio-vognene???

Brio Happy har mye mindre bag. Den er kortere enn bærebagen til Simo kombi, pluss at Simoen kan du bygge ut til større bagvogn når du tar ut bærebagen. Simoen er også generelt bedre kvalitet, vanntett og har fjære og vuggefunksjon som ingen annen vogn. Det sagt; Brioen er lettere, og vi får vårbarn som er ferdige med bagvogn innen de trenger mye plass i bag. Så det er bare smak og behag.
Bor du et sted f.eks blokk der vognen må parkeres ved inngangen og du må bære ungen opp, er Simoen et greit valg, da du bare tar ut den lille bagen og får med deg ungen uten evt. å måtte vekke h*n. Har du liten bil eller liten plass der du bor, er Brioen greiere fordi den tar mindre plass.

Så du må bare vurdere det selv. Jeg har ihvertfall gitt deg noen tips, håper jeg. [:)]

Takk for tips[:)] vanskelig dette her siden det er første gang[;)] har tenkt litt på det du sier om at vi får et vårbarn så jeg går helt i snurr her[8D] tror jeg bare må se litt til og se om jeg kommer over et bra tilbud. Jeg leier leilighet og skal snart flytte til en ny så plassmangel er det jo alltid når man ikke har et helt hus[&:]

simo kombi:) e enig med sicily den e kjempe bra har ei på 1år som har god plass i den å varm å god e den åsså. enkel å ha med å gjøre:) æ klare fint å løfte vogna inn å utav biln aleina enda æ e gravid med uffatelig ond bækkenløsning. å den e super god å trille. å æ har forguda den vuggefunksjon utallige ganga:D værtfall når ho va baby å hadde kolikk va det eneste som hjalp oss enkelte nætter:) ja den e rætt å slætt super god

Hvis det er 1 av de 2 vognene du vil ha så vil jeg anbefale simo kombi [:)]
vi har en simo kombi vogn stående etter snuppa og jeg elsket den vognen i baby-perioden!!
Da du kan bygge ut vognen til å bli en større bag som Sicily sier[:)] 
kommer til å bruke simo vogna vår mye denne gangen også selv om vi har kjøpt ny vogn til babyen kommer, en OTH urban jungel..

Ja jeg holder en knapp på Simo for jeg har inntrykk av at Brio er så "plastik" på en måte[&:]

vi har en brio vogn etter første mann, er egentlig veldig fornøyd m den vi altså, og har ikke tenkt å bytte! og siden vi får ett vårbarn er d heller ikke noe stress m plass. var ikke d sist heller og sønnen vår er født i oktober.
men er nok smak og behag uansett[:)]masse lykke til i den store jungelen av vogner!!

Vi har Brio Happy duo, knallkjekk vogn!! Tror brio happy kombi har mindre bag, men ikke duo-en! Anbefaler happy duo på det varmeste.. Praktisk, romslig, sinnsykt "myk" og god vogn [:D] Brukte den til gulljenta, og gleder meg til å bruke den igjen!! =) Tar veeeldig liten plass da du kan ta av hjula osv. og pakkes veldig godt sammen for lagring/transport =)

Back
Topp