Simo i Sverige

Sissel78

Forelsket i forumet
Mulig det blir en tur til stockholm i høst og jeg tenkte å se etter barnevogn og kanskje spare noen kr! [:)] Men er det noen som vet hvilke butikker som fører simo i sverige? Søker med google men klarer ikke finne ut av det..... Ønsker meg en Simo Duo.

ORIGINAL: Sissel78

Mulig det blir en tur til stockholm i høst og jeg tenkte å se etter barnevogn og kanskje spare noen kr! [:)] Men er det noen som vet hvilke butikker som fører simo i sverige? Søker med google men klarer ikke finne ut av det..... Ønsker meg en Simo Duo.

lurer jeg også på

Selger de simo der da?
Det er jo de som lager emmaljunga [;)] Men mulig de gjør det altså.

Aldri hørt om at de selger Simo i sverige.

ORIGINAL: *LilleVinkel*

Selger de simo der da?

Nettopp, så siden vi selger Emaljunga så er det vel ikke så rart om de selger Simo? [;)]

Har ikke hørt om noen som selger Simo der, desverre.

I tillegg til Simo varemerket eier konsernet også varemerket BRIO og CARENA. Det er BRIO som selges i sverige.

ORIGINAL: *LilleVinkel*

Selger de simo der da?

Simo lager ikke Emmaljunga. Det er to forskjellige produsenter.

Hmm.... det har jeg ikke tenkt over. Men blir ikke Simo laget i Sverige da? Da synes jeg de skal selge det og! [:)]

Simo er norsk design, og de har valgt ikke selge sine vogner i Sverige. Slik er det fra Simo var nytt.

Hmm.... det har jeg ikke tenkt over. Men blir ikke Simo laget i Sverige da? Da synes jeg de skal selge det og! [:)]

Nei, Simo blir ikke produsert i sverige, det er norsk design og norsk merke.

Men dersom du vil ha Simo Duo så selger de alle vogner på babyshop til 20% rabatt nå. 2010-modeller.

Ja ja, da får jeg finne på noe annet. [X(]

Men dersom du vil ha Simo Duo så selger de alle vogner på babyshop til 20% rabatt nå. 2010-modeller.
[:)]

Back
Topp