simo eller teutonia?

Gitte87

Elsker forumet
svigermor skal kjøpe vogn til oss...

å no har ho vært på en butikk å der sa dei at teutonia e veldig bra? bedre enn simo...

greit at den e lettere, men vil ha ei vogn som passer til norske vær forhold.. å som ej kan bruke baggen lenge..

spørr her fordi dåkke veit ditta MYE bedre enn meg[:D][:D]

Har Teutonia mistral , og er mega fornøyd, ingenting å klage på. Helt topp å bruke, ikke altfor stor og tung (synes Simo er det nemlig). Kan anbefales på det sterkeste...

får vel litt forskjellig svar her[;)] men vi liker godt simo da.. så lurer på å gå for den[:D] stabil og fin vogn!

ORIGINAL: Looney

Har Teutonia mistral , og er mega fornøyd, ingenting å klage på. Helt topp å bruke, ikke altfor stor og tung (synes Simo er det nemlig). Kan anbefales på det sterkeste...
signerer. + jeg syntes simo vognene er ikke så fine[:-]

Jeg har alltid sverget til Simo jeg da[:)]
Veldig gode vogner å STOR bag hvis di tar dypvogn i stedenfor kombi. Da er det plass til vinterpose og baby til de er hvertfall 1 år[:)]

Jeg har simo ekstra kombivogn, og valgte den fordi jeg ville ha en stødig og god vogn som jeg kunne bruke hele vognperioden. Og det må sies at jeg har vært meeeeget fornøyd med den. Helt til nå - når snuppa er stor nok til å ville sitte selv i vognen ( bruker nå sportsdelen). Jeg løfter vogna inn og ut av bilen ganske ofte, og den er DRITTUNG! Derfor er jeg nå på utkikk etter en lettere sportsvogn. SÅ hadde jeg valgt på nytt, ville jeg til å begynne med hatt en ... hva heter det??? Jaiks... En vogn der det bare er bag. Den er jo billigere, dessuten kan du benytte den lenger. Og så byttet til sportsvogn når knerten er blitt større. 

vi har kjøpt teutonia siden jeg synes at simovognene er tunge i forhold! men spørs jo sikkert på hva slags bruk du skal ha den til, om du tenker å gå mye turer eller om det er mer kjøpesenter-by-vogn:)

ORIGINAL: Looney

Sign [:)]

ORIGINAL: lykkeligemeg

vi har kjøpt teutonia siden jeg synes at simovognene er tunge i forhold! men spørs jo sikkert på hva slags bruk du skal ha den til, om du tenker å gå mye turer eller om det er mer kjøpesenter-by-vogn:)

syns simo vognene e finest ej... å vil ha ei vogn som ej kan gå tur med i all slags vær[;)]
å søstern hadde sjekka ut en del før dei kjøpte vogn (har en gutt på 10 mnd) å teutonia vognene blei mye fortere ødelagt, spess kalesja... å den tåler ikke flyturer har ho hørt[&:] dei valge simo, å e fornøyde da...

men trur vi går for simo.. alltid likt simo, å har bare positive erfaringer..

Har teutonia.. Skiiiiiiiiiiiiiiiitfornøyd!! [:D]

ORIGINAL: Gitte87

får vel litt forskjellig svar her[;)] men vi liker godt simo da.. så lurer på å gå for den[:D] stabil og fin vogn!

Simo er en god vogn på norskt føre, synes jeg. Litt tung og stor, men liker den veldig godt!

store bag i teutonia også.det spørs om det er sommer eller vinterbarn du skal ha.er det vinterbarn så er det større behov for stor bag med plass til pose og sånn.om sommeren så trenger du ikke så mye sånt.det vigtigste er dekkene i grunn.litt grove dekk liker jeg best.

jeg har hatt simo kombi til jenta mi som er halvannet nå og er kjempe fornøyd. vi bor litt landlig og kunne ikke hatt noe annet.. finere også enn teutonia

Vi har Simo kombi og e kjæmpe fornøyd me den!! [:)]

har simo duo.. kjempe fornøyd.. synes teutoniaene generelt er alt for lave.. ikke godt for ryggen min og sambo sin vaffal

ville valgt teutonia spirit s3! den har svingbart framhjul, som kan låses og det er bare heeelt fantastisk, så er den utrolig fin og myyyye lettere enn simo, du kommer il å irritere deg over tyngden på simo.. det er noe skiiiit med tung vogn! like god plass i teutonia da, synes jeg!

Back
Topp