Simo eller Brio kombi???

Iroim

Elsker forumet
Noen som har erfaring med noen av disse vognene????

Fikk høre i butikken i dag at Brio sine vogner ikke er vind og vann tette, men det er Simo sine.... Forstår jo at om det øse regner bruker man regntrekk. Men tenkte siden vi alle får vinterbarn er det greit med både vinn og vanntett vogn.

Problemet er vel at jeg liker Brio vognene bedre enn Simo sine....[:D]

Har ingen personlige erfaringer, men har fått anbefalt Simo. Du vil ikke ha Simo Duo-vogn da? Større bagdel, og 5 kg lettere enn kombivogna:)

ORIGINAL: Spent78

Har ingen personlige erfaringer, men har fått anbefalt Simo. Du vil ikke ha Simo Dou-vogn da? Større bagdel, og 5 kg lettere enn kombivogna:)

Kanskje det..... Duo vogn er jo et alternativ..... Hmmm... Og jo lettere, jo bedre. BAre å komme med forslag og alternativ jenter!!

Kjøpte ei brukt brio kombivogn her om dagen.
Har alltid ville hatt simo duo, men falt helt for denne vogna her...
Kjempe lett å trille og ja.... bare kjempe god... Hehehe

Men må kjøpe regntrekk i tillegg da men... Det gjør ingenting.

Har Simo Classic vogn jeg da, men det er mest fordi den er norsk[;)]. Må støtte norsk næringsliv[:D]. Uansett så bruker jeg alltid regntrekk på vognen, selv om den er vanntett. Dette for å spare på/beskytte vognen. Den holder seg penere når den slipper å bli inpregnert med sur nedbør.

Kjenner ikke simo duo, men er det bagmålene innvendig som er større eller er det målene på bagen utvendig som er større. En vennine av meg har begynt å kikke på vogn og siden hun får store barn (56 cm ved fødsel[;)]), må hun ha en romslig bag.

Har kjøpt Troll duo vogn jeg.
Sett flere merker blitt nevnt her, men ikke det.
Noen som er kjent med denne og vet noe om de.
Bare lurer på om jeg har kjøpt bra vogn jeg nå?????
Stoffet på vogna er i hvertfall gore-tex, den har store hjul med luft, og virker god og trille

vi har bestemt oss i dag for teutonia spirit (vi vil ha kombiløsning, men de har vogna i duo og). også kan vi ha bilsete på den, kjempepraktisk syns eg. Og den beste vogna eg noen gang har trillla[;)]

Har ingen personlige erfaringer, men har fått anbefalt Simo. Du vil ikke ha Simo Dou-vogn da? Større bagdel, og 5 kg lettere enn kombivogna:)

Jeg har kjøpt simo duo.... synest den var flott jeg, og så var den på tilbud til 4999 kroner... synest ikke det var så dyrt. [:D] Dessuten er det større bag i den som du sier[:D][:D][:D][:D]

ORIGINAL: tvilling38

Har Simo Classic vogn jeg da, men det er mest fordi den er norsk[;)]. Må støtte norsk næringsliv[:D]. Uansett så bruker jeg alltid regntrekk på vognen, selv om den er vanntett. Dette for å spare på/beskytte vognen. Den holder seg penere når den slipper å bli inpregnert med sur nedbør.

Kjenner ikke simo duo, men er det bagmålene innvendig som er større eller er det målene på bagen utvendig som er større. En vennine av meg har begynt å kikke på vogn og siden hun får store barn (56 cm ved fødsel[;)]), må hun ha en romslig bag.

Mener det er innvendig mål ja..bagen på douvognen er 83 cm lang og 38 cm bred (samme mål som Dypvognen til Simo).

Står mye om både Brio- og Simovogner på disse sidene: www.simo.no

Emmaljunga skal visst også være solide, praktiske og gode vogner: www.emmaljung.no  

ORIGINAL: tvilling38

Mener det er innvendig mål ja..bagen på douvognen er 83 cm lang og 38 cm bred (samme mål som Dypvognen til Simo).

Står mye om både Brio- og Simovogner på disse sidene: www.simo.no

Emmaljunga skal visst også være solide, praktiske og gode vogner: www.emmaljung.no  

Takk for tipsene. Jeg skal få det bragt videre[;)]

jeg har hatt både brio og simo kombi vogn.Denne gangen skal jeg kjøpe en brio vogn av venninda mi,som ho har brukt til sønnen sin.Brio er mye lettere og både pakke inn i bilen,og trille.Jeg er mest fornøyd med brio vogn.Simo er veldig tung

Tror valget faller på en brio kombi.... De ser utrolig fine ut, og har en del praktiske finesser.. Synes vi da i alle fall.... [:)]

Kombi vogn er en vogn med både sports del og bagvogn i ett, dvs at du setter baggen oppe i sportsdelen. Duo er bag og sportsdel hver for seg. Du bytter ut baggen med sportsdelen.

Jeg har Simo vogn og andre merker var aldri i mine tanker.
Med min første fødte hadde jeg et annet merke, men den ble ødelagt å fikk velge meg en ny vogn og da ble det selvfølgelig Simo.
Lykke til med valget.

Back
Topp