Simo duo/kombi

På barnas hus så selger de simo duo vogn til 3000kr nå, i fargen beige... og det er jo billig[:)]

jeg har simo kombi, elsker den vogna, gutten min er 1 år nå, å han bruker baggen enda, jenta mi sov i vogna til nesten 3 år, den er genial i all vær å vind, å kulde, de elsker den vogna i barnehagen, for den holder så godt på varmen på vintertid, jeg ambefaler kombi, den får jeg fint inn i passaten min, uten å måtte ta av baggen eller sportsdelen, vogna veier jo en del, men noe jeg som går mye syns er en fordel, etter som den er stødig å god :)

Hvis du har lyst til å ha mulighet til å bære barnet i bagen så må du gå for kombi.... Duo er ikke den bagen du tar av og bærer rundt for å si det sånn. Alt for tung. Siden vi bor i blokk og setter vogna nede, så måtte jeg ha en bag jeg kunne ta henne med i hvis hun fortsatt sov f.eks. Veldig kjekk å sove i når man er på besøk også.

Vi er kjempefornøyde med kombi. Snuppa trengte jo ikke å ligge i bagen til hun var 9 mnd... heller 7. Da er de jo så nysgjerrige at de vil opp og se! Så jeg syns kombibagen hadde mer enn stor nok plass så lenge vi brukte den.

Har hatt Simo Kombi siden 2004... Super vogn, med masse plass!
Jeg har en baby på snart 4 mnd, får god plass til han OG voksipose oppi. Som folk sier, lett å ta ut bagen når man skal inn, slippe å ta en sovende baby ut av vognen. Kan da bære masse annet i andre hånden [:D] Fantastisk vogn til å trille ute i all slags vær... MEN ikke noen kjøpesentervogn! [:)] Storebror brukte vognen til han var nesten 4 (siden jeg ikke hadde bil...)

kombi har bag og sportsdel i ett
og duo er en hel bag og så bytter du den til sportsdel etter på?

eg har denne...anbefales..god fjæring så når du går tur i all slagsterreng så rulle den fint over det meste..vugge mye då men e som regel pluss-ungen sove då...

anbefale kombi... då kan du ta ut baggen.. og bruke som soveseng mens de e små..og sleppe unødvendig oppbevaringsting når du ska gå over til sportsdelen som baggen står på...du kan bruke den ganske lenge...

tips: skikk rundt --eg fant min vogn t 5500,- på kidsandcare i påsken..så du kan vær utrolig heldig..

http://kidsandcare.no/index.cfm?tmpl=butikk&a=product_inline&b_id=490231&b_kid=325469 <---tilbud her...(betale vel 400,- i frakt eller noe...kom ganske raskt i posten..

Har simo kombi i bhg, han bruker fortsatt bagen[:D]

Back
Topp