Simo combi?

bsd

Blir kjent med forumet
Jeg vurderer å kjøpe Simo combi brukt. Maks 2 år gammel. Noen som har erfaringer med vognen og kan fortelle både + og - sider med den? Blir den f.eks fort falmet i fargen og er det ting å utsette på sikkerheten etter en tids bruk? Vil ikke kjøpe en "pent" brukt vogn som viser seg å være ubrukelig.

Jeg har 2010 modellen og er STRÅLENDE fornnøyd.

Eneste minuset er vell at den kan være litt tung, men vi har ei trille ved siden av som vi bruker når vi bare skal i butikken og lignende.

Baggen i vognen kan du bære med deg og bruke som en liten seng. Det er enkelt å skifte til sportsvogn (bare ta ut baggen og justere understellet), og den er veldig behagelig å trille. Min har ikke blitt falmet, men de sa til meg i butikken at om den skulle bli det (skjer forresten oftes med de mørkeblå) har man latt vognen stå ute i solen mye, og det gjør man vell ikke uansett? Ikke jeg hvertfall.. Den er lett å legge isammen og enkel å vedlikeholde.

Løp å kjøp! ;)

Vi kjøpte brukt simo kombi for 2år siden,. da var vognen brukt.
Men fortsatt like fin som ny, nå har vi brukt den til 2 barn og skal nå selge den videre.
Bortsett fra 2 skrammer på understellet og en løs refleks (som vi skal lime på igjen) er det ingenting i veien med den.
Den er ikke falmet, og vogna er fortsatt like trygg..

Så finner du ei brukt, pen vogn så gå for den.

Er forøvrig en tung vogn, men den er ikke tung og kjøre synes jeg.
Stabil og god på all slags føre..
God plass i bag/sittedel

Vi har en som er 2007-modell, den er veldig pent brukt. Har for det meste stått i ro da barna har sovet ute, har ikke vært inn og ut av bil da vi har annen vogn til slikt bruk. Du må vel nesten bare se på vognene da en 2007-modell kan være finere og mindre slitt enn en som bare er 1 år gammel f.eks., kommer helt an på bruken. Vogna vi har er ikke falmet selv om den har stått ute i sola en del. Ungene har ligget på lammeskinn så de har heller ikke gulpet eller noe på madrassen i vognen. Vurderer å selge den om ikke så lenge.

Back
Topp