simo barnevogner 2009

chsand

Andre møte med forumet
er simo barnevogn med fargen aubergin kjønnsrelatert? da vi kjøpte vogna visste vi ikke kjønn, og tenkte at lilla var en kjønnsnøytral farge, men nå er jeg usikker

Har det noe å si da? snuppa mi triller rundt i en blå vogn[:)]

Lilla er vertfall mer kjønnsnøytralt enn f.eks rosa[;)] Vertfall den lillafargen der! Jeg synes den er kjempefin![:)]

jeg kan ikke si jeg syntes lilla er så veldig guttete akkurat, men det gjør jo ingenting[8D][:D]

syntes mørk lilla e like fint te gutter som te jenter[:)][:)]

e alt for mye av disse "jentefargene" og "guttefargene"

d har vel kansje ikke så mye å si[:)] tusn takk for svar[;)] føler meg mer sikker i mitt valg nå... synes d er så mye hysteri rundt kjønn... er i tillegg fra ei lita bygd og vil ikke at folk skal gå rundt å prate heller.

er litt vanskeligere med gutter enn jenter fordi jenter kan bruke all slags farger omtrent, men til syvende og sist bryr ikke barnet seg om hvilken farge vogna har, er vel heller mor som henger seg opp i slikt

har oppdaget at min mors generasjon har en mening om at lilla er kjønnsnøytral, mens de på min alder har en mening om at lilla er for jenter. Men gutter bruker da lilla klær, i allefall mørk lilla som vogna er[;)] nei vogna er nydlig den[:)]

Sikkert kjempe fin[:)] har mørkelilla vogn j å..og elsker den...og aldri fått komentarer om at det e en jentevong[:)]

Blir jo kjempe fint med blått eller grønt vognteppe i.
Kan jo også kjøpe deg ei litt "guttete" stelleveske. [;)]

fikk stelleveske i matchende farge på kjøpet da;) men holder på å strikke lappe teppe i lime grønn og mørk turkis som ser ut til å bli råfint til vogna da[:D] d blir sikkert bra[;)]

Kjempefin farge. Hadde ikke hatt noe problem med å bruke den til en gutt.
Ikke bry deg om de som mener at ting SKAL være sånn og sånn.
Noen "normer" er til for å brytes. [:)]

hadde vogn i fargen PUMPKIN til min gutt, så aubergin tror jeg blir bra[:D]

Back
Topp