Simo barnevogn.

MammaC80

Blir kjent med forumet
Jeg har tenkt å kjøpe Simo duo evt kombivogn. Jeg hadde planer om å kjøpe denne i Sverige, men har vært på nett og kan ikke finne den noen plasser. Kanskje de ikke selger den i Sverige??Noen som vet?

Prøvde å klikke på land på forhandlere på simo.no, men er bare Norge som står der.....tyder på at den kanskje bare selges her? [8|]

Er et norsk merke ja. [:)] Vurdert Emmaljunga da, det er jo ei svensk vogn. [:)]

jeg vil også ha simo. og har heller ikke funnet noe i sverige. så dem selger den nok ikke der. Men må du ha 2010 modellen? veit at på babyshop har dem vogna til 4000,- nå i sommer, men kun i tre utvalgte farger. Men kansje du liker en av fargene? Jeg venter til høsten og kikker da, hørte noe om at da skal det gjøres plass til de nye vogenene, så da er det tilbud på 09modellene. det er jo kjekt og ta med seg, om man kan det :)

Jeg har lyst på simo kombi, og om jeg skulle kjøpt de til 4000, så hadde jeg gått for den grønne. [8D] Har egentlig ganske lyst på den, da den er i farge, og ikke svart, og siden vi får vogn av svigers synes jeg vi ikke trenger å kjøpe den dyreste [:)] så vi får se om de har de på tilbud når vi finner ut at tiden er inne for å kjøpe vogn..

Den grønne ser veldig fin ut på nettet[:)] hadde og tenkt og kjøpe den.... men den ser jo ikke sånn ut i virkligheten! helt annen grønnfarge så jeg vil ha brun!!![;)]

Nei, jeg må absolutt ikke ha 2010-modellen. Jeg får ta en titt i butikkene i Oslo. Noen som vet om prisene varierer fra butikk til butikk?

De forskjellige butikkene har vel forskjellige tilbud gjetter jeg :) Når det kommer til grønnfargen på PC og i virkelighet så kommer det jo litt ann på skjerminstillingene til den enkelte ;)

Jeg arver min søsters Simo kombi så jeg er fornøyd med det [:D]

Var på babyshop igår og så tilbudene de hadde på de "gamle" Simovognen. Falt litt for den Simo kombi vogna, men er litt i tvil i forhold til om vi skal velge kombi eller duo. Blir kombien liten i baggen for våre vinterbarn som skal ha tykke poser nedi? Virket mye mer hendig enn duo vognen når man skal bære baggen, noe vi må da vi bor en trapp ned i blokk. Kommer man til å bruke baggen til neste vinter også? eller er det mest aktuelt med sportsvogndelen da? Ser for meg at det evt. kan bli trangt med "stor baby" og pose, men denne vinteren er jo mini fortsatt liten. Noen med erfaring?[:)]

Min erfaring er at bagen brukes i maks 8 mnd...mine gutter er ikke spes store, men de måtte ha mer plass ved ca 8 mnd. Også beveger de seg mer så da kan det i tillegg være greit med sele. Jeg har brukt bagvogn tidligere, men vurderer kombi denne gangen da bagen kun skal vinter-brukes til veldig liten baby.
Var forresten i Sverige i går, og der var som dere har funnet ut ingen Simo-vogn...

Back
Topp