Simo 487

LilleSubi

Glad i forumet
Har noen erfaringer med denne? Bra/dårlig? Har kikket litt på den, men greit å høre hva andre mener også [:)] Hvordan er den f.eks. på vinterføre? Har en gutt på 1,5 år, så han må kunne sove i vognen noen ganger. Blir nok ikke hovedvogn, men trenger en vogn med 4 hjul som besteforeldre kan bruke til småturer når han er der siden de ikke liker 3-hjulinger som jeg har fra før [:)]

elsker den [:D]

på sommerføre [;)][8D]
nå på vintern bruker jeg en gammel brio, rett og slett pga hjul og demping.
det er jo sånn harde plasthjul på simoen, i tillegg til at de er svangbare og "vakler litt" (som det er på de fleste svingbare hjul). tror min sønn hadde blitt rista ihjel om jeg skulle brukt den på føret ute nå [8D]

men når det er sagt så er det ei kjempegod vogn på shopping og vår/sommer/høst.
vogna er lett og god, ser fin ut, har gode stillinger i ryggen, god å trille osv.
ville ikke anbefalt den som reisetrille (som den egentlig er), da den er ganske stor sammenlagt.[:D]

Takk for svar! [:D]
Det med risting hadde nok ikke gutten min brydd seg om, han synes det er kjempegøy [8D]
Blir den ca. like stor som ei vanlig kombivogn når man legger den sammen eller? Siden det står reisetrille trodde jeg kanskje den ble litt mindre..? [8|]

Jeg er ikke helt fornøyd. Når man har stilt ryggen på det øverste hakket blir likevel barnet halvveis liggende, og vi fikk fort problemer med bremsa. Umulig på vinterføre, og den er i største laget for å bli kalt reisetrille synes jeg. Jenta mi ble fort for lang for den også, så hun ligger ikke komfortabelt når hun sover i den.

Yppelig til babyer pga full liggestilling, men til større barn er sittestillingen for liggende og ryggen er kort. Handlekurven er helt utilgjengelig syns jeg. Men god å trille da. Den ta ca like mye plass i bilen som en Scooter, så den er stor til reisetrille å være

Back
Topp