Silver cross wave

malla94

Andre møte med forumet
hei
Er det noen som har erfaringer med silver cross wave? Vurderer å gå til innkjøp av den.. Er bare 7 uker på vei og tenker det kanskje er litt i det tidligeste laget, men vognen er nå på tilbud. Hvor langt på vei var du når du kjøpte vogn?

Har sett på den i butikken og den virker som om den har "alt" inkludert svæææær kurv. Vi vurderte den, men gikk for noe annet. Uke 7 er tidlig, så ville kanskje vurdert hvor bra tilbudet er. Vi fikk konstatert MA i uke 9 på forrige forsøk, glad vi ikke hadde vogn stående da. Og så er det plasskrevende å lagre den lenge om man ikke har så mye plass. Ser den har vært på tilbud flere ganger de siste månedene så jeg personlig ville nok satset på at den kommer på tilbud igjen. Silver cross er jo som regel ikke unndratt (sånn som Stokke og Bugaboo) når det er tilbud på alt på f.eks Babyshop. Vi kjøpte vogn nå uka før jul - termin i mars.

Har sett på den i butikken og den virker som om den har "alt" inkludert svæææær kurv. Vi vurderte den, men gikk for noe annet. Uke 7 er tidlig, så ville kanskje vurdert hvor bra tilbudet er. Vi fikk konstatert MA i uke 9 på forrige forsøk, glad vi ikke hadde vogn stående da. Og så er det plasskrevende å lagre den lenge om man ikke har så mye plass. Ser den har vært på tilbud flere ganger de siste månedene så jeg personlig ville nok satset på at den kommer på tilbud igjen. Silver cross er jo som regel ikke unndratt (sånn som Stokke og Bugaboo) når det er tilbud på alt på f.eks Babyshop. Vi kjøpte vogn nå uka før jul - termin i mars.

Takk for svar :) Ja, er enig i at det er tidlig og ikke minst plasskrevende. Vi får nok bare ha litt is i magen og satse på at den kommer på tilbud igjen. Er nok lurt å vente til jeg er litt mer på vei og har vært på ul.

Vi skal kjøpe emmaljunga på Black friday.. om det er samme tilbud som i år, så blir bare å bruke bilstol frem til da siden vi uansett kommer til å være mye hjemme den første tiden, sett at vi har fått baby til da :hilarious:

Har fått hørt litt med ei venninne som hadde Silver Cross Sleepover, og hun syntes den var stiv og klumpete. Hun sammenlignet den med Emmaljunga Mondial. I følge hun som fører dem i Sandefjord er fjæringen litt stiv på Silver Cross uansett type, så hvis man triller mye ute i marka kan det bli en humpete tur

Back
Topp