Silver Cross Elegance

Ja, jeg håper det altså.
Jeg har fått henvisning til fysio, men må jo stå i kø...tidligere gått til kiropraktor. Så nå betaler jeg første time hos fysio selv så får jeg delta på gravidtreningen gratis inntil jeg slipper til hos en fysio fast. Gravidtreningen hørtes meget bra og interesant ut. Og jeg får lov å gå fra jobb og delta. Så supert rett og slett. Og du er vel sprekkeklar?

Det er jo veldig bra da! Så får man håpe du slipper til hos fysio snart da :)
Jeg begynner hvertfall å bli rimelig lei nå, kjenner jeg er lei av å være i dårlig form :P og så har jeg jo noe så fantastisk som en time hos gynekolog å telle ned til men når jeg skal dit er jeg jo 37 uker og da er det ikke lenge igjen :P

Den er lekker!

En venninne har den I navy, og hun mener den er grei å holde flekkfri så lenge hun tar flekkene med en gang. En kjapp kattevask med våtserviett passer visst fint når hun venter på bussen.:cat:

Hadde så sykt lyst på den jeg og :) men den finnes ikke i Bergen :( så den "live" i Sverige i januar. Lekker!

Den er nydelig :-) og ja, jeg har sett den på babybutikken på Svinesund, men tror de har lagt ned uten at jeg er helt sikker..

Det er jo veldig bra da! Så får man håpe du slipper til hos fysio snart da :)
Jeg begynner hvertfall å bli rimelig lei nå, kjenner jeg er lei av å være i dårlig form :p og så har jeg jo noe så fantastisk som en time hos gynekolog å telle ned til men når jeg skal dit er jeg jo 37 uker og da er det ikke lenge igjen :p

Det skjønner jeg godt hehe:) Lykke til med innspurten:D

Den er lekker!

En venninne har den I navy, og hun mener den er grei å holde flekkfri så lenge hun tar flekkene med en gang. En kjapp kattevask med våtserviett passer visst fint når hun venter på bussen.:cat:

Ja, det går jo fint an:)
Hadde så sykt lyst på den jeg og :) men den finnes ikke i Bergen :( så den "live" i Sverige i januar. Lekker!
Hvor i Sverige var det?:)
Nei, finnes visst ikke i butikk her gitt:/

Ahh, er den nedlagt eller ikke mon tro? Vet mamma snakket om noen nye eiere eller noe? Men det var vel sist sommer eller lenger siden og kanskje. Så om den er oppe og går aner jeg ikke. Kommer ikke inn på noe hjemmeside hos de iallefall.

Fin vogn, men er det en mann med og bestemmer vogn her tro...? ;) Mannen her i huset hadde nektet å trille på den. :p hehe... :)

Den er så fin, jeg har sett den i virkeligheten. Vognverden tror jeg har den, de har showroom på Røa i Oslo hvertfall.

Fin vogn, men er det en mann med og bestemmer vogn her tro...? ;) Mannen her i huset hadde nektet å trille på den. :p hehe... :)
Har visst bilde av den til han ja, og svaret var "tjaa":P Mannen her bryr seg ikke om at den gjerne er sukkersøt og slik, mer det praktiske som om den er stabil, god å trille, blir fort skitten etc.

Den er så fin, jeg har sett den i virkeligheten. Vognverden tror jeg har den, de har showroom på Røa i Oslo hvertfall.

Ok, så bra. Ah, takk for tips. Har ei søster som bor i Oslo, så ikke umulig å få sjekket ut da evt.

Ahh, er den nedlagt eller ikke mon tro? Vet mamma snakket om noen nye eiere eller noe? Men det var vel sist sommer eller lenger siden og kanskje. Så om den er oppe og går aner jeg ikke. Kommer ikke inn på noe hjemmeside hos de iallefall.
Ja, har hørt litt forskjellig så er usikker på om den er åpen lenger..

Back
Topp