Silver Cross Elegance

Syn=)

22/10-13<3
Oktobermirakler 2013
VIP
Novemberlykke 2015
Noen som har erfaring med den vognen?
Jeg har falt pladask for den,og syns den ser meget flott ut.
Aner dog ingenting om kvalitet, hvordan den er å trille osv.
Kan desverre ikke se at noen forhandlere i Bergen selger vognen, så det er jo et minus...Noen som har sett den i butikk enten rett over grensen(tenker svinesund/nordby) og østfold evt? Her har jeg nemlig familie...

148188.jpeg
Her i rosa som evt. blir aktuelt om mageboeren er en jente. De har også i cream og navy.

Jeg kjenner ikke til den, men kan gi deg en dytt :) det var en søt vogn da :)

Den vognen var kjempefin! Har heller ikke sett noe til den I Bergen

Jeg kjenner ikke til den, men kan gi deg en dytt :) det var en søt vogn da :)
Takk søte du:) Ja, veldig søt syns jeg:D Liker designet godt og veldig min stil...mannen var mer "tjaa", men så lenge det ikke er nei så er det greit:P
Den vognen var kjempefin! Har heller ikke sett noe til den I Bergen
Mhm, lekker sak:)
Nei, ikke jeg heller...og tror jeg har vært i alle etterhvert:P Fåes gjerne bare på nett da.

Takk søte du:) Ja, veldig søt syns jeg:D Liker designet godt og veldig min stil...mannen var mer "tjaa", men så lenge det ikke er nei så er det greit:P
Mhm, lekker sak:)
Nei, ikke jeg heller...og tror jeg har vært i alle etterhvert:P Fåes gjerne bare på nett da.

Haha ja du har jo rett i det, men skjønner han litt :P men så kunne jeg aldri hatt lys vogn i utgangspunktet for den hadde hvert møkkete før jeg hadde kommet ut av døra :O

Haha ja du har jo rett i det, men skjønner han litt :p men så kunne jeg aldri hatt lys vogn i utgangspunktet for den hadde hvert møkkete før jeg hadde kommet ut av døra :O
Er vel akkurat det du skriver der han mener ;):P hehe..
Og ja, jeg ser den...men den er joo så fiiiin.:rolleyes:
Veldig praktisk med mørk farge, guttungen har jo svart. Men vil ha noe annet enn svart nå iallefall.

Er vel akkurat det du skriver der han mener ;):P hehe..
Og ja, jeg ser den...men den er joo så fiiiin.:rolleyes:
Veldig praktisk med mørk farge, guttungen har jo svart. Men vil ha noe annet enn svart nå iallefall.

Men selv om jeg er både klønete og grisete så kan jo du ha lys vogn ;)
Jeg ser den, ble brun vogn på meg denne gangen men kjenner jeg fortsatt venner meg til faren haha

Men selv om jeg er både klønete og grisete så kan jo du ha lys vogn ;)
Jeg ser den, ble brun vogn på meg denne gangen men kjenner jeg fortsatt venner meg til faren haha

Haha, er begge de to delene selv:P
Vi får nå se hva det blir til, har en god stund til å bestemme oss på:P Og blir uansett ikke aktuelt med noe vognkjøp før om en mnd etter oul.

Haha, er begge de to delene selv:P
Vi får nå se hva det blir til, har en god stund til å bestemme oss på:P Og blir uansett ikke aktuelt med noe vognkjøp før om en mnd etter oul.

Haha ja da må du jo bare vurdere om det er verdt all vaskingen for å holde den fin :P er det ikke lenger til du skal på oul?? Tia går jaggu fort nå merker jeg :O

Haha ja da må du jo bare vurdere om det er verdt all vaskingen for å holde den fin :p er det ikke lenger til du skal på oul?? Tia går jaggu fort nå merker jeg :O

Haha ja,det kan du si:P Er nå ikke så nøye med en flekk eller to heller...men helt klart noe å ta med i avgjørelsen.
Neida, ikke lenger vettu...tia flyr virkelig ja:D Kjenner en del aktivitet inni der jeg,herlig:D

Haha ja,det kan du si:P Er nå ikke så nøye med en flekk eller to heller...men helt klart noe å ta med i avgjørelsen.
Neida, ikke lenger vettu...tia flyr virkelig ja:D Kjenner en del aktivitet inni der jeg,herlig:D

Nei og jeg kan love deg at min brune kommer og til å ha en flekk eller fem haha :P så gøy da, moro med liv i magen :) hvordan er det med formen din da?

Nei og jeg kan love deg at min brune kommer og til å ha en flekk eller fem haha :p så gøy da, moro med liv i magen :) hvordan er det med formen din da?

Den har kommet seg veldig faktisk, så hurra for det! Eller dvs. kvalme og blødninger gone. Bekkenplager ja, men begynt hos fysio nå og skal starte med gravidtrening:D

Den har kommet seg veldig faktisk, så hurra for det! Eller dvs. kvalme og blødninger gone. Bekkenplager ja, men begynt hos fysio nå og skal starte med gravidtrening:D

Så bra, bare det å bli kvitt kvalmen hjelper mye! Satse på at gravid treningen hjelper da :)

De har hvertfall silvercross .
Ser babybanden ogsåa hr den, men de holder til i Kristiansand. Selv om de ikke har rosa på lager så kan de sikkert bestille

I Bergen på barnas hus så har de ingen vogner fra silver cross i det hele tatt, men det varierer gjerne rundt om i landet da.
Ok, takk. Skal sjekke ut babybanden og. Vet ikke enda om rosa blir aktuelt. Vet ikke kjønn før om 1mnd. Så mulig det blir i navy og:) Spennende :)

Så bra, bare det å bli kvitt kvalmen hjelper mye! Satse på at gravid treningen hjelper da :)

Ja, jeg håper det altså.
Jeg har fått henvisning til fysio, men må jo stå i kø...tidligere gått til kiropraktor. Så nå betaler jeg første time hos fysio selv så får jeg delta på gravidtreningen gratis inntil jeg slipper til hos en fysio fast. Gravidtreningen hørtes meget bra og interesant ut. Og jeg får lov å gå fra jobb og delta. Så supert rett og slett. Og du er vel sprekkeklar?

Back
Topp