Silver cross elegance duovogn

Vi falt pladask for denne vogna og har kjøpt den i sort og hvitt, eeeeeelsker den så langt selv om snuppa vår ikke har kommet ti, verden enda:p

Den er veldig lett å legge sammen, trenger ikke ta den fra hverandre for å få inn i bilen, å få av babybaggen var heller ikke vanskelig. Selv om den gjerne virker større el tyngre enn dagens 'IN' vogner er den faktisk veldig nett og lett. I tillegg er den suuper fin og små flekker vi fikk på den hvite delen tørkes lett av med klut:)
Baby delen er veldig romslig, men med god robust kant:) Selv er jeg ikke store dama så en av grunnene til vi valgte denne vogna var at den var nett, lett og itillegg skam fiiiin:):)

Kan sende bilder av vognen om du ønsker:):)

:-D Jeg er overbevist :-D Takk for akkurat det svaret jeg trengte. Er den i sort og creme jeg også vil ha, selv om en kan kjøpe den i rosa til 3000,- mindre på jollyroom.no

Ganske sikker på at det var denne søstera mi hadde til jenta si. Hu va veeeldig fornøyd med den

Godt å høre så mye positivt. Nå har jeg bestilt :-D Håper den kommer i tide. Dyrt ble det også, for jeg kunne jo ikke kjøpe den rosa som var på knalltilbud på jollyroom.no. Ble sort og hvit. Gleder meg :-D

Var det ikke en av oss som kjøpte denne sist vi gikk gravid Neptun80? Hørte mye bra i starten mener jeg

Jeg husker ikke. Hadde selv brukt vogn på de to første, så jeg fulgte nok ikke med på den tråden hele veien:-P, og den vi har fra før er ibruk i bhg enda, så jeg har omsider unnet meg ny vogn.

Så fin vogn...men vi har vogn fra før, så kjøper ikke ny nå.
Tusen takk :-D Ja den er helt nydelig, og den virker veldig lett og grei :-) Gleder meg til å ut å trille i ei ny vogn :-) Hadde brukt vogn til de to første, og den er sliten nå, men brukes til dupping i bhg, så selv om det var litt galskap å kjøpe ny vogn til nr tre, så var det med god samvittighet :-P

Tusen takk :-D Ja den er helt nydelig, og den virker veldig lett og grei :-) Gleder meg til å ut å trille i ei ny vogn :-) Hadde brukt vogn til de to første, og den er sliten nå, men brukes til dupping i bhg, så selv om det var litt galskap å kjøpe ny vogn til nr tre, så var det med god samvittighet :-P
Har du bilder av montert vogn :)?!

Back
Topp