M MajaB Forelsket i forumet 3 Aug 2007 #1 Må bare si det..... Du har en utrolig skjønn guttunge!!! Blir oversjarmert av bildene jeg!!!!! Sååå søtt uttrykk på det morgenkåpe-bildet!!! *vil også ha gutt*
Må bare si det..... Du har en utrolig skjønn guttunge!!! Blir oversjarmert av bildene jeg!!!!! Sååå søtt uttrykk på det morgenkåpe-bildet!!! *vil også ha gutt*
S SillyDilly Forumet er livet 3 Aug 2007 #2 ÅÅå tuusen takk *rødme* Hihih, skal bestille gutt til deg neste?? gang jeg[8D][:D][:D] Kommer ny signatur nå, men må laste den opp. Hehe
ÅÅå tuusen takk *rødme* Hihih, skal bestille gutt til deg neste?? gang jeg[8D][:D][:D] Kommer ny signatur nå, men må laste den opp. Hehe
x1x~Strawberry~ Forumet er livet 3 Aug 2007 #3 Slenger meg på den, han er kjempe herlig den gutten! [:)] også er han SÅÅÅ lik mamman sin!!!
S SillyDilly Forumet er livet 3 Aug 2007 #4 ORIGINAL: ~Lucky~ Slenger meg på den, han er kjempe herlig den gutten! [:)] også er han SÅÅÅ lik mamman sin!!! Hihih, tuuusen takk! Blir jo helt svimmel her jeg sitter[:D][:D] *snille jentene "mine"* hehe..
ORIGINAL: ~Lucky~ Slenger meg på den, han er kjempe herlig den gutten! [:)] også er han SÅÅÅ lik mamman sin!!! Hihih, tuuusen takk! Blir jo helt svimmel her jeg sitter[:D][:D] *snille jentene "mine"* hehe..