Silke????

Ønsker deg lykke til Silke, ikke lenge igjen nå[:)]

Kjempe massel lykke til Silke, endelig er det noe på gang!! Det var på tide, du fortjener det!! Gleder meg masse til du kommer meg oppdatering om den lille[:)]

ORIGINAL: silke

Hi hi gleder meg[;)][;)][;)]

Men er det noen som har hørt fra Mosly i det siste?

Det har jeg også lurt på, for hun er sladrevennen min også.... Kan sladre for deg jeg om du vil[:D] Kan være reserve[;)]

lykke til .håper alt går greit!!! gleder oss til å se nurket ditt!![:D]

Ganske greit med at vannet går. Nå har jeg fått dusjet, barbert meg, (er jo ikke fult så stor nå da mye vann har forsvunne)[;)] Har spist litt.

Og vet at hun er i kjemda.... [:)]

Har ikke noe særli til rier enda. Bare en og anna sammemtrekning. Er fortsatt ved godt mot.[;)][;)][:D]

Funnet bilsete og klargjort det.

Masser av klemer og lykke til Silke! Kor spennende!!!
Gleder meg til å høre fra deg!!!!

ORIGINAL: kjersti:)

Du er klar rettere sagt! hihi.. ser deg for meg, så søt! ups der gikk vannet, inn i dusjen shave litt( fin til fødselen[;)]) fram med bilstolen, bare babyen som mangler nå! hihi..

[:D][:D][:D] Du får da sagt det... ja nå er vi helt helt klar. Ups glemt å kjøpe bleier.... Det får mannen gjøre hi hi

masse lykke til håper fødselen går fort for deg da så du får se lille nurket ditt fort og ikke ligge med smerter lenge[;)]

[&:] Ups en ri til.... moderat i styrke....

Her blir dere oppdatert enten dere vil eller ei[;)]

masse lykke til...kan tro du er spent... [:D]
gleder oss til å høre når babyen har komt[:)]

klemmeklem

Er jo kjepphøg nå før det begynner å gjøre vondt hihihi

masse lykke til med fødselen,Silke[:)]

Så utrolig artig at nå er det endelig din tur.

Håper du har henne i armene om ikke mange timer. Og det er jo flott at du er så rolig.

Lykke til Silke..

Klem

Hmmf, dette tar tid..... Fødselen vil liksom ikke helt starte.

Men dæven døtte så mye vann det er inne i oss. Må være flere liter. Noen som vet?

ÅÅåÅ!!! SÅ spennende!!! Ser ut som du vinner silke[:D] LYKKE TIL! Send meg smertene når du er ferdige med de!

ORIGINAL: silke

Hmmf, dette tar tid..... Fødselen vil liksom ikke helt starte.

Men dæven døtte så mye vann det er inne i oss. Må være flere liter. Noen som vet?

Hvor mye fostervann skal det være?
Mengden fostervann øker frem til tredje trimester, og er vanligvis størst rundt 28. til 34. uke. Da er det gjerne i underkant av én liter fostervann. Mengden holder seg ganske stabil, men synker noe mot fødselen (ca. 600 ml fostervann er vanlig ved termin). Når terminen er passert, synker mengden fostervann hurtigere.

Lykke til med fødselen!!! [:)]

Masse, masse lykke til med fødselen Silke. Skal jammen si du holder hodet kaldt [;)] Måtte nesten le litt...uuups, der kom det en rie...he, he [:D] Tenk, nå er det ikke lenge igjen...Blir spennende å få oppdatering.

Stor klem!

Så moro...Masse lykke til!!![:D]
Vanlig mengde fostervann har jeg hørt er 1 liter+/-,men det fornyes jo hele tiden...
Så vil nok renne fram til ungen er ute,har vært sånn her iallefall!
Åssen er det med rie aktivitet nå da!?[8|]

Back
Topp