Silke

[*Fio*]

Forumet er livet
VIP
Sjekk PM'en din[;)]

Skaal bli...

Sitter bare og er jævli kvalm har nå... såg den abort filmen...

ORIGINAL: silke

Skaal bli...

Sitter bare og er ***** kvalm har nå... såg den abort filmen...

Forstår at du er kvalm - har ikke sett den sjøl - orker ikke se [:(]
Jeg skjønner ikke at noen orker å ta abort når det betyr at sånne vakre små mennesker dør[:(]
(nei, jeg gidder ikke diskutere for eller imot)

ORIGINAL: ~Fiorellina~

Skaal bli...

Jeg skjønner ikke at noen orker å ta abort når det betyr at sånne vakre små mennesker dør[:(]

jeg kan forstå at enkelte velger abort... men synest det er galt å gi de enda værre samvittighet en de allerede har. For i de aller fleste tillfeller har kvinnen det helt jævli meg dette valget.

Har jo hørt at det er folk som bruker abort som et prevansjon... de kunne jo sikkert hatt godt av å se på noe slikt...

Men er all svangerskaps stopping abort? som angrepille- abort pille ( som blir tatt før uke 8...)

Synest det er litt vel dårli argumentert..

Som mangen mener er fosteret ikke et barn før det har eget blodomløp... dvs uke 12.. Dette er og faktisn noe bibelen støtter...

ORIGINAL: ~Fiorellina~

Skaal bli...

jeg kan forstå at enkelte velger abort... men synest det er galt å gi de enda værre samvittighet en de allerede har. For i de aller fleste tillfeller har kvinnen det helt jævli meg dette valget.

Har jo hørt at det er folk som bruker abort som et prevansjon... de kunne jo sikkert hatt godt av å se på noe slikt...

Men er all svangerskaps stopping abort? som angrepille- abort pille ( som blir tatt før uke 8...)

Synest det er litt vel dårli argumentert..

Som mangen mener er fosteret ikke et barn før det har eget blodomløp... dvs uke 12.. Dette er og faktisn noe bibelen støtter...

Jeg er trøtt.. gidder IKKE diskutere - vi får heller være enige om å være uenige[;)]

Bare en ting - når du refererer til "Noe bibelen støtter" så vil jeg gjerne se sitat[;)]

Back
Topp