SILKE jenta har kommet!!

Endelig skjer det noe! Lykke til silke - gleder meg til å høre hvordan det har gått!![:D]

ønsker henne masse lykke til jeg[:D]

ønsker deg masse lykke til og håper jenta di er i armene dine snart[:)]

Håper hun har ungen sin hos seg snart da [:)]

*masse lykke til*

Lykke til[:)]

Oj, ønsker Silke lykke til, og håper babyen kommer trygt og raskt ut!

Gleder meg til å høre at du har blitt mamma!!!

Klem, M

LYKKE TIL, Silke!!! Da er det vel ikke lenge til du får holde jenta i armene!!

Lykke til[:D]

masse lykke til silkevennen[;)]

Ønsker deg masse lykke til Silke!! Hun jenta di må trivest veeelig godt i magen siden vannet gikk og ingenting skjedde... Godt at du ble satt i gang da [:)]

Fått et par meldinger her nå....

Hei på deg! Dersom du noengang har hatt oppfatning av at igangsettelse er en kort og enkel prosess, så tar du feil. Ingen aksjon her. Jo forresten 4 moderate rier.

Hun skal ha ny sjekk kl 18, og evt mer drypp da. Men de aner generelt ingen ting sier hun.....

Jaja, ser ut til at det drøyer litt det her da[&:] Har jo holdt på hele dagen nå, uten at noe har skjedd.... Så vi som gjerne vil settes i gang får nok revurdere tankene våre, høres jo ikke ut som det er sååå greit akkurat....

Har hilst henne masse fra oss her inne[:)] Venter i spenning på oppdatering....

Huff.. Stakkars silkemor.. Håper det ikke er så lenge igjen nå.. Sta liten pike i den magen der[;)] Lykke til vennen!!

Søren så lang tid det skal ta. Men det er jo verst for henne. Håper hun slipper å gå altfor lenge nå.

Søren så lang tid det skal ta. Men det er jo verst for henne. Håper hun slipper å gå altfor lenge nå.

Lykke til Silke! Før eller siden kommer prinsessa![:D][:D]

Lykke til Silke... Snart er det nok over. og du har jenta i armene dine...

Back
Topp