Silje's dagbok

Silje1982

Forumet er livet
Hei

Jeg ser at det er mange som har skrevet dagbøker så jeg tenkte å slå meg med på bølgen[:)][:)] Det jeg har på hjertet er egentlig spenningen og ventingen på at spiren skal sitte. Det er utrolig spennende hver måned for å se om TR dukker opp eller om jeg får positiv test. Til nå har det bare vært skuffelser når TR har kommet, men så kan jeg ikke klage for jeg tok ut spiralen i slutten av oktober og har kommet meg til 3. pp pga korte sykluser.

Uansett så fant min kjære og jeg ut at vi må gjøre en bedre innsats denne gangen for at jeg skal bli gravid[:)] Så jeg har i all hemmelighet begynt å lese erotiske noveller på nettet og det hjelper kraftig på når det kommer til sexlysten min[:)] Vi har hatt sex tre dager på rad og han fatter ikke hva som går av meg[:)] Har ikke tenkt å si enda at jeg leser noveller[:)][;)] I dag satt jeg og regnte litt på hva tid jeg har termin hvis det klaffer denne gangen og da har jeg faktisk termin rundt sønnen min sin bursdag[8|] Hmm.... jeg vet ikke om jeg likte det så godt[8|] Men så er det det. Skal jeg ta det litt roligere denne måneden eller kjøre på? Det tenker jeg litt på enda. Men jeg har jo veldig lyst på en unge til da og det så snart som mulig[:)] Så det blir kanskje noe på mannen min i kveld også[:)] 

Det går mye tanker rundt i hodet mitt. Tenker litt på denne prøvingen. Aner ikke syklusen min så det er litt frustrerende... Og så er det jo det at jeg blir så nervøs og tenker ekstra mye på det rundt IKM. Og så er det jo det at hvor lenge må vi holde på med sex før IKM? Trenger vi å ha masse sex hele perioden eller hvordan fungerer det? Tankene surrer og surrer[:)]

hey og gratulere med dagboken.. håper du får ut en del tanker og sånn her.. og at tiden din i denne dagboken blir kort og du kan komme deg inn i termin forum.. klem

Takk for det[:)][:)][:)][:)] Det kommer nok ut ganske mange tanker og sånn her på babyverden[:)] Jeg oppdaget ikke dette her dagbok greiene før i går så nå skal jeg sette av litt tid og lese deres tanker og følelser rundt dette med og prøve[:)]

å så du var junior medlem nå. ser du hvor mye våken jeg er hehe..  jeg er vell den enste som venter på mannen her inne med egen dagbok hehe.. men er grei ordning og ha den kan skrive inn tanker og føleser da. pluss jeg stor triver her på bv ja.. alle jenter her inne er super koslige.. klem

Jeg er ikke mannen din klar for å være prøver enda? Vil han vente? Kan jeg få vite noe om deg eller har du skrevet det inn her før? Hvem er du? Og hvor i Rogaland bor du?

Takk truseprinsesse[:)] Greit å ha en plass og skrive ned tankene mine[:)] Vi har vel hatt litt mye "tvungen" sex der vi bare gjør det for at vi føler at vi må og ikke vil. Men du vet. Etter de novellene som jeg snakker så varmt om så har vi hatt sex for jeg virkelig har syns at det har vært kjekt[:)] Så får vi se om det har hjulpet noe[:)]

Og det er jo mulig som du sier at det kan være at det har gått godt med lite sex også[:)] Bare dere har truffe på de rette dagene[;)]

han er ikke helt klar enda nei.. så vener tålmodig jeg hehe..

er en jene på 21 år bor ikke langt fra arsvågen.. du da? driver og skal ta lastebil lappen og vill sjøre lastebil... klem

Jeg bor i stavanger[:)] Jeg leste hele dagboken din så nå vet jeg litt mer om deg[:)] 

En ting jeg tenkte på når jeg leste. Samboeren din kan vel ikke være så redd for at du skal bli gravid når dere ikke bruker prevensjon? Eller?

Jeg kjenner at jeg er veldig klar for å bli gravid nå... Håper så inderlig... Har så utrolig lyst på en liten til.... Og så må jeg vente to uker for å teste hvis ikke TR har dukket opp. Det er lenge og vente!!

Hei truseprinsesse

Det er jo et kjempe godt tegn da[:)][:)] Godt mulig at du kan være gravid da[:)][:)] Tenk hvis....[:)][:)]

Snuppis29

Takk for det[:)][:)][:)] Her står alt bra til[:)] Lever et hektisk liv og går og venter i spenning[:)] I helgen har det egentlig blitt en del sex[;)] Må jo snart få spiren til å sitte vet du[:)] Har blitt mye kvalitetstid med min familie og det har vært herlig[:)]

Hvordan går det med deg? Og har du hatt en fin helg?[:)]

ORIGINAL: Silje1982

Jeg bor i stavanger[:)] Jeg leste hele dagboken din så nå vet jeg litt mer om deg[:)] 

En ting jeg tenkte på når jeg leste. Samboeren din kan vel ikke være så redd for at du skal bli gravid når dere ikke bruker prevensjon? Eller?

Jeg kjenner at jeg er veldig klar for å bli gravid nå... Håper så inderlig... Har så utrolig lyst på en liten til.... Og så må jeg vente to uker for å teste hvis ikke TR har dukket opp. Det er lenge og vente!!

nei tror ikke det jeg heller men vill ikke stresse opp heller for min egen del.. er egentli fra hedemark så har ike noe fam her vis jeg skulle ufrivilig bli aleine liksom så tar det heller rolig på en måte.. men kjenner til det du skriver at du håper ikke tr dukker opp hehe har egentli det sånn jeg og.. hadde det sånn før jul her og hehe.. så vi år kryse armer og tær på at det klaffer for oss snart da.. men ikke beina for da blir det ikke nee sånn  som ender opp i sånn hehe  så vi får håpe på det beste for oss begge...  

har dere prøvd lenge eller?

Snuppis29

Forstår veldig godt at det var trist å si farvel til foreldrene dine. Er dere flinke med å besøke hverandre slik at savnet ikke blir sånn altfor stort? Hehe.. jeg også sitter her og koser meg med chips og brus. Jeg begynner et bedre liv i morgen så jeg må kose meg mens jeg kan[:)] Så du har fått litt blod nå endelig? Er du ikke glad for det? Tenker da at da kan du snart begynne på neste pp[:)]

babylahermine

Er du fra Hedmark? Jeg har ei venninne så bodde her i 4 år, men flyttet hjem til Hedmark i sommer og det er veldig trist. Likte henne så utrolig godt.

Kanskje du bør ta en prat med samboeren din slik at du får avklart om han er klar for å få unge eller om hva han tenker om saken?

Vi har prøvd siden helt i slutten av oktober så det er ikke så lenge[:)] Hvor lenge har dere hatt sex uten prevensjon?

truseprinsesse

Hehe... det kan jo være at du er gravid da[:)][:)] Og du har fortsatt ingen tegn til TR?

har sendt deg pm jeg hehe

Litt murringer ja.. Ikke gi opp håpet enda da[:)] De tre første månedene av et svangerskap kjenner du også mensmurringer[:)] Du kommer til å føle at mensen kommer hele tiden, men så gjør den ikke det[:)]

Snuppis29

Det er ikke verst at dere treffes så mange ganger[:)] Kanskje dere kommer til å treffes enda mer når dere får unge?[:)]

Så spennende at du skal til legen[:)] Kanskje dere får noen svar og kan komme skikkelig i gang med prøvingen[:)] Må være frustrerende og ha en slik syklus som du har.... Da blir det så lenge og vente mellom hver gang. Håper jo at det klaffer for dere snart[:)]

Ja, forstår godt at du tar turen hjemover oftere da ja[:)] Kjekt at ungen får kontakt med røttene sine i Frankrike[:)]

Så spennnde. Tenk hvis spådommene stemmer[:)][:)][:)] Da må du ikke vente så lenge[:)]

Så at du hadde vært i Stavanger mange ganger[:)] Likte du byen? Forsto du hadde venninne i Årdal. Det er en liten plass utfor stavanger. Kjenner et par stykker der i fra.

Nei det er rart det der. Jeg kunne aldri ha flyttet fra Stavanger[:)][:)][:)][:)] Ja, Årdal er skikkelig bondelandet[:)] Hehe... der bor det ikke mange[:)]

Nei, hvis det stemmer så er det en måned eller to til så sitter spiren[:)] Tenk så spennende hvis det skjer[:)] Det er bare til å stå på og ha masse sex[;)][;)]

Går det an? Hva kan legen gjøre? Ja, krysser fingrene for deg[:)] Det blir spennende og høre hvordan det gikk på fredag[:)] Bedre å få sjekket det enn å gå rundt og være frustrert pga at du verken får positive tester eller at TR kommer[:'(]

Gratulerer med dagbok! Stavanger er ikke så langt unna meg[;)] Har bodd i Stavanger og Sandnes ett år jeg! Kjempebyer begge deler[:D] 
Og erotiske noveller er bra vet du[;)]

Snuppis29

Går det an? Så spennende. Da får du han vel bare til å sette i gang mensen med en gang da?[:)]

Angelicka23

Ja, jeg husker at du var fra haugesund[:)] Mannen min bodde der i 1.5 år mens vi var sammen[:)] Han studerte. Jeg må ærlig innrømme at jeg ikke var der en eneste gang og besøkte ham for han var hos meg hver helg[:)] Hvorfor flyttet du tilbake? Er samboeren din også kanskje fra Haugesund?

Forresten så er erotiske noveller kjempe bra[;)][:D][:D][:D] Jeg vurderer å lese en nå og så hoppe til køys for er usikker på syklusen min så jeg har en mistanke om at jeg har EL i løpet av disse dagene[:)]

Back
Topp