Sleepwalker
Elsker forumet
Noen som vil dele erfaring med å legge inn silikon i brystene? Pris? Strl? Smerter? Kapsling? Førnøyd/angrer? 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Noen som vil dele erfaring med å legge inn silikon i brystene? Pris? Strl? Smerter? Kapsling? Førnøyd/angrer?![]()
Jeg har silikon. Jeg la inn 350g i hver og betalte 30k. Smerter hadde jeg kun de 2 første ukene. Ingen kapsling. Jeg er veldig fornøyd, angrer ikke ett sekund på at jeg tok detNoen som vil dele erfaring med å legge inn silikon i brystene? Pris? Strl? Smerter? Kapsling? Førnøyd/angrer?![]()
Jeg harbetalte 26000 mener jeg å huske. La inn 325 gram i hver, jeg hadde absolutt ingenting fra før av. Veldig fornøyd med strl, ser naturlig ut, og ingen har foreløpig gjettet at jeg har det. Hadde litt smerter den første uken, helt overkommelig. Etter det levde jeg omtrent som normalt. Ingen kapsling og veldig fornøyd
![]()
Hvilken størrelse tilsvarer 325 gram, om jeg kan spørre?![]()
Det er jo veldig individuelt, kommer helt ann på hvor mye du har fra før. Men jeg har 75c![]()
Hvilken størrelse tilsvarer 325 gram, om jeg kan spørre?![]()
Kommer og helt an på hvor stor du er i kroppen og, ikke bare hvor mye du har av pupper fra før. Er du høy kan du ha større innlegg uten at de ser større ut enn på en som velger samme str og mye lavere
Sent from my iPhone using BV Forum
Har ikkje fått kapsling. Og du leser bare om dei som får det. For dei som ikkje får det søker ikkje på det og skriver om det på nettTakk for svar!er mest redd for den kapslingen!
![]()
Har ikkje fått kapsling. Og du leser bare om dei som får det. For dei som ikkje får det søker ikkje på det og skriver om det på nettmen du blir anbefalt og masere brystene hver dag i 1 år for og hindre det. Eg droppa det etter få dager (latskap ) og ikkje bruke spile bh før 1 år. Eg begynte etter noen mnd. Men det gjekk bra
![]()
Det mener jeg det stod i mine papirer at man ikke skulle gjøre..
Sent from my iPhone using BV Forum