Silikooon..

Sleepwalker

Elsker forumet
Noen som vil dele erfaring med å legge inn silikon i brystene? Pris? Strl? Smerter? Kapsling? Førnøyd/angrer? :)

Noen som vil dele erfaring med å legge inn silikon i brystene? Pris? Strl? Smerter? Kapsling? Førnøyd/angrer? :)

Jeg har :) betalte 26000 mener jeg å huske. La inn 325 gram i hver, jeg hadde absolutt ingenting fra før av. Veldig fornøyd med strl, ser naturlig ut, og ingen har foreløpig gjettet at jeg har det. Hadde litt smerter den første uken, helt overkommelig. Etter det levde jeg omtrent som normalt. Ingen kapsling og veldig fornøyd :)

Jeg har silikon. Jeg la inn 350g i hver og betalte 30k. Smerter hadde jeg kun de 2 første ukene. Ingen kapsling. Jeg er veldig fornøyd, angrer ikke ett sekund på at jeg tok det :)

Jeg har :) betalte 26000 mener jeg å huske. La inn 325 gram i hver, jeg hadde absolutt ingenting fra før av. Veldig fornøyd med strl, ser naturlig ut, og ingen har foreløpig gjettet at jeg har det. Hadde litt smerter den første uken, helt overkommelig. Etter det levde jeg omtrent som normalt. Ingen kapsling og veldig fornøyd :)

Hvilken størrelse tilsvarer 325 gram, om jeg kan spørre? :)

Jeg har lagt inn i to omganger og har nå 590 cc. Koster rundt 30K for operasjon, avhengig av protesevalg. Hadde ganske vondt i starten, men det hjelper å ha en god sports-bh med masse støtte. Jeg er fornøyd. Ingen komplikasjoner. :)

Hvilken størrelse tilsvarer 325 gram, om jeg kan spørre? :)

Kommer og helt an på hvor stor du er i kroppen og, ikke bare hvor mye du har av pupper fra før. Er du høy kan du ha større innlegg uten at de ser større ut enn på en som velger samme str og mye lavere :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg la inn 375g i hver pupp når jeg var 18, var jævlig vondt, men nå tok jeg fettsuging attpåtil. Betalte 30-35000 tror jeg. Var veldig fornøyd frem til jeg fikk barn. Nå er det ikke fine lengre :( så jeg vil anbefale å vente til du hvertfall er sikker på at du ikke kommer til å gå gravid igjen

Tok for ca 2 år siden. Kosta 35000. La inn 310gram på hver siden under brystmuskelen. Var grusomt vondt første døgnet og dagen etterpå. Så var det egentlig ganske bra. Veldig fornøyd med resultatet. Hadde slappe pupper etter amming. Sysnt det blei veldig naturlig og fint. Fikk D cup. Og det hadde eg når eg Amma og så trengte og fylle i dei :p var ganske slappe b cup før operasjonen. Men ville venta til eg var ferdig med barn og til barna var litt store. Var ikkje lett og komme hjem til ei jente på 1,5 år og bleie skift osv. Du kan ikkje løfte på 6 uker. Så krever litt tilrettelegging etterpå. Har aldri angra på at eg gjore det. Men nå som eg faktisk blei gravid i gjen så ser eg at eg burde venta :p spent på hvordan det ser ut etterpå. Ønske ikkje større pupper så håpe dei trekker seg tilbake ;p

Kommer og helt an på hvor stor du er i kroppen og, ikke bare hvor mye du har av pupper fra før. Er du høy kan du ha større innlegg uten at de ser større ut enn på en som velger samme str og mye lavere :)

Aha. :) Ja, jeg har ikke peiling. :P Jeg ser litt ertepose-tendenser hos puppene mine, som kan være innbilning da, så da måtte jeg bare spørre. ;)

Takk for svar! :) er mest redd for den kapslingen! :eek:
Har ikkje fått kapsling. Og du leser bare om dei som får det. For dei som ikkje får det søker ikkje på det og skriver om det på nett :p men du blir anbefalt og masere brystene hver dag i 1 år for og hindre det. Eg droppa det etter få dager (latskap ) og ikkje bruke spile bh før 1 år. Eg begynte etter noen mnd. Men det gjekk bra :)

Har ikkje fått kapsling. Og du leser bare om dei som får det. For dei som ikkje får det søker ikkje på det og skriver om det på nett :p men du blir anbefalt og masere brystene hver dag i 1 år for og hindre det. Eg droppa det etter få dager (latskap ) og ikkje bruke spile bh før 1 år. Eg begynte etter noen mnd. Men det gjekk bra :)

Det mener jeg det stod i mine papirer at man ikke skulle gjøre..

Back
Topp