Silikonpupper

Mamstilen

Glad i forumet
Septembermødre <3
Hallo alle sammen :) dessverre var jeg en av de som satt igjen med to lange pølser uten fyll som pupper etter amming, og jeg valgte å gjøre noe med det (løft og silikon). Det var jo ikke bare derfor, det er bare pupper liksom, men jeg har alltid villet hatt den der silikonkant looken i kjoler og bikini. Jeg tok 450 gram i hver over muskel og det skulle jo være rikelig, men jeg får bare ikke sånn fin rund kløft. Er det fordi huden fortsatt er såpass stram osv (3 uker siden operasjon) eller er det ikke alle med silikon som får den derre karakteristiske runde kløfta?

Ja garantert:-) tar ca 1/2 år før puppene legger seg normalt og blir slik du hadde tenkt.. Tenkte akurat d samme:-) i begynnelsen ser de bare rare og hovne ut.. Er ca 2 år siden jeg tok, veldig fornøyd idag

det er godt å høre! begynte å bli redd jeg hadde kastet MYE penger ut vinduet :S

Hvor mye kostet det? og hvor gjorde du det? Har lyst til det samme, er nesten ikke utstyrt med pupper i utgangspunktet, og etter 2 barn så er det ikke mye igjen :P

gleder meg til å kunne gå i sånne fine kjoler å få den der runde kanten oppå :) trodde silikon var en sånn kjapp og lettvint løsning jeg :P

He he :P Var en dag her jeg ble litt lei. Tror jeg har fått litt fritidsproblemer her jeg sitter med bachelor-skriving :P Har så mange pauser at jeg burde vært ferdig for flere uker siden..
Ha ha ha ha :D

Å kjære vene, det var dyrt :( Har lyst til å ta silikon jeg også, men er så redd for narkose og komplikasjoner :/
Je tok med lokalbedøvelse! Absolutt ingen problen pluss at man får mindre vondt etterpå.. Anbefaler det på det sterkeste.. Jeg tok på Stavanger klinkikken og har ikke angret et sekund.. :-)

Nå har jeg fått infeksjon, for jeg reagerer på de innvendige stingene. Plastisk kirurgi er ikke bare en dans på roser det heller alltid. Det er viktig å huske for dere som vurderer å ta silikon eller noe annet.

Vedlegg

• 1431456911477.jpg
    1431456911477.jpg
    95,5 KB · Visninger: 112
Nå har jeg fått infeksjon, for jeg reagerer på de innvendige stingene. Plastisk kirurgi er ikke bare en dans på roser det heller alltid. Det er viktig å huske for dere som vurderer å ta silikon eller noe annet.
Au! Det så sykt vondt ut!!

Iiiisj... Mye man skal utsette seg for, for skjønnheten. God bedring.

Back
Topp