Silikonpupper

# one million #

Glad i forumet
Noen her som har det ?
jeg har planer om å gjøre det nå, men er så usikker på hvor mye jeg skal legge inn.
Har tenkt litt på 350-400gram . Er 165 cm og 54 kg og bruker str 75A i bh nå.. vil ha full C cup eller liten D kansje.

Noen som har noen råd og tips?

Jeg er 170 og 59 kg. La inn 400 i hver, det ser naturlig ut med klær[:)]
Du kan gå inn på slanke/trenings forumet og sjekke tråden min, ligger bilde der[:)]

Er vel ikke det svaret du vil ha, men jeg svarer likevel.

Jeg er nesten like stor/liten som deg, både høyde, vekt og alt! Jeg lurte en tid på silikon jeg også, men så sier min kjære; hvorfor skal du ha det? Du er fin som du er. Det er utsrålingen som teller, ikke hvor mye du fyller en BH cup.. [;)]

Og for å si det på en annen måte; jeg har vært sammen med min sambo i mange flere år nå, enn hva kamerater har vært med sine brystfagre kjærester. Det beviser at pupper er ikke alt, men kommunikasjon og selvtillit er viktigere! [:)]

Men om du har tenkt nøye over det, og vet at det er dette du vil, så må du jo gjøre det. Det er din kropp, og du som bestemmer! [:)]

Er sikkert andre her inne, som kan gi deg mer ekspertise svar. Jeg ville bare komme med mine tanker, og ikke for å hakke ned på de med silikon. Bare si at man kan være lykkelig uten også! [:)]

Lykke til med valge ditt! [:)]

Back
Topp