silikonpupper *inspirert*

helt greit at andre gjør det så lenge de er sånn ca naturlige [;)]
mine er for store til at jeg har lekt med tanken [8D][:D]

Tja, folk får gjøre som de selv vil, jeg hadde ikke gjort det.
Har i grunn ingen formening om det er stygt eller ikke.. Noen kler det, andre har for store for min smak..

Helt greit for meg at andre har det men jeg vil ikke ha selv,da jeg har en helt grei D str på de..haha..Hadde sett rimelig stygt ut med større..

Skjønner veldig godt at jenter med VELDIG små pupper vil ta silikon![:)]

Men synes IKKE det er fint med sånne diigre ballonger, og kunne aldri tenke meg silikon selv..[;)]

Synes ikke store pupper er noe særlig fint egentlig, er mye finere med små faste pupper!

Jeg har og er fornøyd med de [:D]

Noen "trenger" det andre ikke, noen fyller i for mye, andre velger akkurat passe store.[:)]

Jeg trenger det ikke, så jeg har ikke lyst på silicon, men kunne tenke meg å heise de opp til der de skal være.[8D]

jeg har ikke, syns det er okei at andre har, og på noen er det fint.. men syns ikke at lulu-ballonger er spesielt attraktivt nei..

selv vil jeg ta brystløft når jeg er ferdig med barn, hvis det blir anbefalt med innlegg av kirurgen, så vil jeg nok vurdere det, men det blir ikke for å få store pupper (har E-cup nå), men for å stramme inn og forme det jeg har... [:)]

Ingen valg passet. Er fint på de som holder det naturlig utseende, mens de som skaffer seg svære, kulerunde er det bare fææælt på. Det kommer så veldig an på. Kunne tenkt meg å fikse puppene selv når jeg er ferdig med barn og amming og sånn.. 

Jeg har det, å jeg elsker de! [:D] Dere som stemmer/syns det er bælstygt... Det er MASSE damer som har det, uten at dere ser det.. Er det også stygt da? Eller mener dere runde glamourmodell pupper? Å er det stygt å ha det etter f.eks brystkreft?

ORIGINAL: KineOgMalene

ORIGINAL: babybaby09

Skjønner veldig godt at jenter med VELDIG små pupper vil ta silikon![:)]

Men synes IKKE det er fint med sånne diigre ballonger, og kunne aldri tenke meg silikon selv..[;)]

Synes ikke store pupper er noe særlig fint egentlig, er mye finere med små faste pupper!
ENIG! Har F selv og vil ned på en fast C!

samme her..[X(] håper de minker litt når jeg er ferdig å amme[8D]

Noe jeg skal vurdere når jeg har fått alle barna jeg skal ha...
Og gubben er med på den... [;)][8D]

Silikon, eller få sprøyta inn fett fra magen eller'no...

Back
Topp