Silikonpupper 500 mg

Ok :) så veldig bra ut.. :)

Jeg har 330cc i hvert bryst, og har tatt brystløft i tillegg. Hvis du har pupper som vrengte baklommer vil det ikke se pent ut å bare fylle dem med silikon. Dette kan sammenlignes med å putte en bowlingkule i en tennissokk, og da kan du jo se for deg resultatet[:'(]

Selv om brystløft gir større arr, synes jeg det er verdt det!

Med klær!

Har 450 og de ser ikke unormalt store ut, kunne gjerne tatt 500 også[:)] Ingen som kan se at mine er fake[8D]

Off ja.. ikke noe bra nei! brystløft kunne jeg også ta men da måtte jeg vente til jeg var ferdig med barn å syns det ble alt for lite med bare brystløft

så veldig bra ut =) missundelig!!!

ville nok heller ventet til ejg var ferdig med barn,så tatt løft og silikon.

ORIGINAL: ohBaby!

ville nok heller ventet til ejg var ferdig med barn,så tatt løft og silikon.

sign[;)]

Tusen takk for all info og støtten dere har gitt meg [:)]

Jeg skal innom klinikken igjen.. å snakke litt så får vi se hva vi finner utav.. skal nok fikse seg etter hvert ja..

BTW fikk også en dårlig nyhet i dag.. :( jeg har lenge slitt med dundrende puls lys i høyre øre mitt.
Å dette er vist livsvarig. Ikke noe farlig..men blir nok ikke kvitt dette nei :( utrolig dumt!

Kommer vel ann på kroppsformen og hvor høy man er osv.
For meg er 500 alt for mye. Jeg er ganske lav og normalt slank og har 260 i hver.
Har amma 2 unger etter at jeg tok i så de har blitt litt mindre og hengete etter det. Kunne tenkt meg 300 eller 350 for å fyllt de opp.
Ei venninne av meg har 500 i hver og de ser veldig store ut på henne, så er hu lita og tynn også da.

Legen som så på deg har sikkert tilpasset dette til din kropp.
Jeg har 380, og er fornøyd med det. Er str. xs-s.. Dette er absolutt ikke mye i forhold til min kropp [:)]
Synes ikke 500 høres så mye ut [:)]

Back
Topp