Silikonpupper 500 mg

MammaAlice09

Andre møte med forumet
Hei.

Jeg fant ikke en side som dette kunne passe inn i..
Jeg lurte på ett par spørsmål.

Jeg var på konsultasjon på Klinikk Stavanger.

Jeg har lenge vært missfornøyd med min kropp. Blandt annet mest med mine pupper. Jeg sliter utrolig masse med hvordan de har endret seg siden jeg fikk min datter. Det er bare hud omtrent.. På konsultasjonen fant vi ut at jeg måtte ha 500 mg i hver pupp om jeg skulle. Slik at silikonen fylte ut puppen.
Jeg syns det hørres utrolig masse ut. Prøvde å søke litt på nette på hvor stort dette i det hele tatt var?! Fikk ikke se noen bilder på klinikken.

Jeg lurer på om det er noen der ute som har 500 mg ? eller som vet om noen som har det? noen med erfaring ang dette?

Klarer ikke bestemme meg.. Men syns jeg kanskje kunne tatt en kombinasjon av, reduksjon, løft og silikon.. Off dette er ikke lett..

Jeg ønsker virkelig dette, jeg klarer ikke å la være å holde forann puppene når jeg kler på meg, dysjer, legger meg. Osv.. har funnet mine teknikker ja... Jeg klarer ikke se meg i speilet uten kler. Må har kler på.. Kan sitte å grine vist min samboer har klart å sett ett lite glimt av mine pupper "hengende".. Ikke det at han syns de er stygge. Han har ikke klagt i det heletatt, men kjenner det påvirker sexlivet. Er virkelig lei av dette.. [:(]

Jeg kan ikke svare på spørsmålet ditt,men jeg føler med deg.Har det på akkurat samme måte[&o]

Takk for det..[:)]
Kjenner det er skikkelig vondt å være så missfornøyd.. Har en fantastisk mann som sier at han elsker meg.
Å liker kroppen min. Er evig takknemelig for han sier det og mener det.
Men ikke alltid det hjelper når jeg er så missfornøyd.. Er viktig å føle seg vell også..
Er forferdelig når det går ut over ting. [:(]

ORIGINAL: MammaAlice09

Takk for det..[:)]
Kjenner det er skikkelig vondt å være så missfornøyd.. Har en fantastisk mann som sier at han elsker meg.
Å liker kroppen min. Er evig takknemelig for han sier det og mener det.
Men ikke alltid det hjelper når jeg er så missfornøyd.. Er viktig å føle seg vell også..
Er forferdelig når det går ut over ting. [:(]

Ja det er forferdelig vondt å ha det sånn[&o]

Æ så på nåkka på tven.. Ei som hadde "hengepuppa" (helt alminnelige puppa spør du mæ) og tok silikon og det blei ikke seanes ut, fordi dem bare tok silikon og ikke løft. No vet ikke æ kordan dine puppa e, men det e no nåkka å tenke på i hvertfall. Det blir litt fler arr, men dog et bedre resultat (i nån tilfella i allefall) [:)]

500 hørtes mye ut. Hvordan ser du ut omtrent.

Hun her i denne bloggen har 500 i sine. og hun vil ha mindre nå.

http://nathalie2.blogg.no/1300827482_nye_negler_p_ven__hou.html

Pupper er noe drit [:'(][:'(]

Hvis du er i tvil, så kan du jo gå på en konsultasjon på en annen klinikk også, uten å si at du allerede har vært på en, så ser du litt hva de anbefaler der.

500 ml høres jo mye ut, men det kommer jo an på kroppsbygning og slikt også, så det er jo ikke sikkert det blir for mye.

Lykke til [:)]

Jeg har 300 og syns det er altfor stort! Jeg har problemer med å finne klær nå. Ser tjukk og vulgær ut i alt.

Tine i paradise hadde 600 i hver pupp da hun var dem i PH

Jeg har det [:)] Å jeg kunne aldri ha tenkt meg mindre...
send meg gjerne pm om du lurer på noe [;)]

Ja det er det virkelig.

Tror jeg skal gjøre det ja..
Klarer ikke å ta den avgjørelsen enda.. må få med info.

Fikk beskjed om at det ville jo se at jeg hadde silikon, men ikke overdrevet siden kroppen min er ikke så tynn fra før..
Men vist jeg skulle gå ned mye i vekt ville det så sprengt ut..

eller er det gram... husker ikke om det er mg eller gram. hehe sikkert gram ja!!

Så bra ut

Takk, har sendt ett PM [:D] [:D]

Det er gram ja, mg(milligram) er jo måleenheten for styrken i f.eks paracet[8D] 

Ja kirurgen sa det ville være best med så mye i. siden jeg hadde mye hud.

Ja hun er veldig nett så på henne ser det beint fram grusomt ut.. at de ikke sprekker liksom..
Å vil heller ikke se slikt ut heller...

Før jeg tok silikon så søkte jeg rundt på nette over alt for å finne ut str, man kan ikke gå ut i fra hvordan andre ser ut for det blir jo ikke det samme på din kropp.

Jeg har 350 gram og jeg syntes det er alt for lite, de er ikkje helt utfylte å jeg brukte B-cup før og etter 2 mnd amming så føler jeg ikke at puppene er fuldige som de var før selv etter silikon. Nå har jeg liten D-cup.

Jeg var veldig skeptisk på dette her å tenkte om jeg skulle ta 300gram i og med det hørtes mye ut men det var det ikke i det hele.

For å si det sånn jeg kommer ikke til til å ta mindre en 500gram neste gang. Jeg er en liten M i str å føler at 350gram blir litt lite til kroppen min. Jeg ville hørt på legen. Han fyller ikke mer inn en det han kan under oprasjonen slik du ikke vil få strekkmerker når du er hoven og at de ikke skal gå gale ellers.

Men om man tar løft så blir de jo litt større av bare det.

Lykke til [:D]

Jeg har 400 g i hver, og det ser normalt ut på meg!

Sletter det her veldig snart[:-]

Hei Haley[:)]

Tusen takk for ett langt ut utfyllende svar.
Ok. Det stemme nok det ja. Man kan ikke gå ut ifra andre sin kropp nei.

Hjalp veldig!! tusen takk.

Back
Topp