Silikon

flott at d nu e ett alternativ før di som enten ikkje fikk utlevert nåkka forparti eller har utvikla "vrengte bukselommer"
vil nu sei d e bedre at mor e lykkeli å fonøyd m silikon enn ulykkeli å usekker på sæsjøl uten

æ e a di heldie som har fått utlevert fordela t di grader[8D] men sjønne godt at enkelte fiksa på di.

ORIGINAL: Selina

Hjelp, så mange som har tatt silikon! Tror alt hysteriet rundt silikon handler om lav selvtillit, noe som JEG mener ikke kan fikses med pupper. Jo mer folk fikser på seg, jo mer vanlig blir det. Jeg vil at mi datter skal være fornøyd med den hun er uansett hvordan hun ser ut!

har du silikon sier du uttaler deg på den måten?
jeg har tatt silikon og det hevet min selvtillitt etter mange år med sykom, så hvordan kan du si det du sier?

mine barn har ingenting med om jeg har tatt silikon!! det får dem aldri vite

Hjelp, så mange som har tatt silikon! Tror alt hysteriet rundt silikon handler om lav selvtillit, noe som JEG mener ikke kan fikses med pupper. Jo mer folk fikser på seg, jo mer vanlig blir det. Jeg vil at mi datter skal være fornøyd med den hun er uansett hvordan hun ser ut!

Æ har enda ikke tatt silikon..som nevnt tidligere så har æ ikke bestemt mæ for om æ skal ha d eller ikke.

Æ har ikke lav selvtillit-men æ vil løfte mine pupper når æ ferdi me å få barn,så æ får det slik som æ vil ha de.

Og frem til tiden endret på kroppen min,så var æ åsså fornøyd med kroppen min.
Min mor har aldri fikset på kroppen sin og ikke mine nærmeste heller,så det kommer nok ikke derfra,det at Æ  vil fikse på min selv.

Din datter vil nok åsså være fornøyd med sin kropp helt til den blir endret til noe hun ikke trives med-du kan ikke garantere dæ mot det,uansett om du har operert selv eller ikke.

Jeg syns det er helt greit og ta silikon jeg.. Er ikke snakk om Pamela Andersson str er det vel? [:D]

Etter jeg har fått mitt 2.barn skal jeg løfte puppene mine, har hatt hengepupper så lenge at nå er det nok..

ORIGINAL: ~~ladybird~~

Æ har enda ikke tatt silikon..som nevnt tidligere så har æ ikke bestemt mæ for om æ skal ha d eller ikke.

Æ har ikke lav selvtillit-men æ vil løfte mine pupper når æ ferdi me å få barn,så æ får det slik som æ vil ha de.

Min mor har aldri fikset på kroppen sin og ikke mine nærmeste heller,så det kommer nok ikke derfra,det at Æ  vil fikse på min selv.

Din datter vil nok åsså være fornøyd med sin kropp helt til den blir endret til noe hun ikke trives med-du kan ikke garantere dæ mot det,uansett om du har operert selv eller ikke.

kunne jeg og tenkt meg.....   menneh er visst er mye verre operasjon er silikon....

mitt verste mareritt er at brystvorten dør under operasjonen.,..[&:]
Silikon er tull når det gjelder å lage meloner utav appelsiner, men for jenter som er flat brystet og ikk etrives med det er det jo et supert tilbud...

Jeg synes det ser ganske teit ut hvis puppene blir så store at de ikke passer til kroppen. Men hva er galt med å ville ha pupper som ser normale ut? Jeg venter nå mitt tredje barn og mine "frontdeler" er så flotte som de aldri har vært før[;)]! Men jeg vet at med en gang jeg er ferdig med å amme, blir puppene mine to tomme potetsekker som bare henger der. Jeg viser meg ikke frem til mannen min en gang uten bh til vanlig,selv om han sier jeg er nyyyydlig. Det har ikke noe med hva andre synes om meg, men at jeg hater utseendet mitt selv til vanlig og det går ofte ut over humøret mitt-som igjen går utover barn og mann. Derfor gleder jeg meg til den dagen kommer da jeg skal legge inn silikon[:D]. Ganske viktig å ha det godt med seg selv, det tror jeg er det beste for barna også....

d må være opp t kvær enkelt om dæ ønske silikon eller ikkje.... æ for min del tørr ikkje å ta d, for d e så mange bivirkninge som kan oppstå...å så må du jo drive å bytte dæm ut kvært7ende år...å d e jo d som koste pænga...... like å tru æ e bra nok som æ e....men kan jo henne æ mene nokka anna om nån år...når æ har fådd di ongan æ skal ha....

ORIGINAL: valentinesbaby

ORIGINAL: ~~ladybird~~ 

kunne jeg og tenkt meg.....   menneh er visst er mye verre operasjon er silikon....

mitt verste mareritt er at brystvorten dør under operasjonen.,..[&:]
Silikon er tull når det gjelder å lage meloner utav appelsiner, men for jenter som er flat brystet og ikk etrives med det er det jo et supert tilbud...

åj...d hørtes ikke noe godt ut..Lurer på koffer d kan være verre enn silikon opr?[8|]
Og siden æ har "appelsiner" nu,så skal ikke æ ha meloner..men appelsinene sku bare hengt litt høyere oppe..

ORIGINAL: Mirabell83

En ulykkelig mamma er vel ikke noe bedre forbilde?[8|]

Signerer

ORIGINAL: Noah sin mamma

d må være opp t kvær enkelt om dæ ønske silikon eller ikkje.... æ for min del tørr ikkje å ta d, for d e så mange bivirkninge som kan oppstå...å så må du jo drive å bytte dæm ut kvært7ende år...å d e jo d som koste pænga...... like å tru æ e bra nok som æ e....men kan jo henne æ mene nokka anna om nån år...når æ har fådd di ongan æ skal ha....

det er feil, jeg trenger ikke å bytte i det hele tatt

ORIGINAL: LouisVuitton

Og det er heller ikke noe gøy å ha pupper som ikke ser ut som tvillinger[8D]

haha[:D] Har samme problemet.
Silikon er helt greit, så lenge det ikke er svære meloner som kun er til for å vises frem.

ORIGINAL: ellinor80

Jeg synes det ser ganske teit ut hvis puppene blir så store at de ikke passer til kroppen. Men hva er galt med å ville ha pupper som ser normale ut? Jeg venter nå mitt tredje barn og mine "frontdeler" er så flotte som de aldri har vært før[;)]! Men jeg vet at med en gang jeg er ferdig med å amme, blir puppene mine to tomme potetsekker som bare henger der. Jeg viser meg ikke frem til mannen min en gang uten bh til vanlig,selv om han sier jeg er nyyyydlig. Det har ikke noe med hva andre synes om meg, men at jeg hater utseendet mitt selv til vanlig og det går ofte ut over humøret mitt-som igjen går utover barn og mann. Derfor gleder jeg meg til den dagen kommer da jeg skal legge inn silikon[:D]. Ganske viktig å ha det godt med seg selv, det tror jeg er det beste for barna også....

ser normale ut? hengepupper er jo normalt etter svangerskap og amming [;)]

ORIGINAL: Libby og Julie

ORIGINAL: Moo

ORIGINAL: Libby og Julie

Jeg har silikon.... men har ikke mere enn full B cup[;)] Det var det som passet best til MIN kropp...... Det passet ikke å være HELT flat!
Så de som har silikon kan ikke være gode forbilder for barna sine???? Merkelig[8|]
Har du noen begrunnelse???? Elller er det bare ut av løse lufta fordi du kjedet deg??

Jeg verken sa eller mente at de som har silikon ikke kan være gode forbilder. Men det sender jo et signal videre til neste generasjon at sånn-bør-man-se-ut og naturlige hengepupper er ikke noe man kan vise seg utendørs med.
Ellers så tror jeg det er viktig å føle seg vel og ha selvtillit. Men som sagt er det dumt at kroppsidealet i dag er så uoppnåelig for mange. Og mange må operere både det ene og det andre for å være fornøyd med seg selv.
Og ja, jeg kjeder meg [8D]

Hvilken signaler vi sender ut velger vi selv, uavhegig om man har silikon eller ikke.
Jeg kommer ikke til å annonsere for min datter at jeg har silikon og at man bare kan opperere alt man ikke er fornøyd med!
Men når hun blir stor kan jeg godt prate med henne om det og lære henne at slike avgjørelser er noe man IKKE skal ta lett på.
Det er jo andre ting jeg ikke er førnøyd med...... men kommer ikke til å opperere flere steder av den grunn.

Ps: hvis du kjeder deg så jævlig så FINN PÅ NOE ANNET!!!!! Spis en kjeks eller noe!

Hvorfor kan jeg ikke bruke tida mi på å diskutere silikon med mange villige her?

Moo: Over til noe helt annet egentlig, men vis du vil ha frem den nydelige signaturen må du sette bak [:)]

ORIGINAL: ~Ritamor~

Moo: Over til noe helt annet egentlig, men vis du vil ha frem den nydelige signaturen må du sette bak [:)]

Takk for tips [:D][:D]

Jeg har lyst på silikon seinere i livet... er pga selvfølelsen min..vil jo være fornøyd med hele kroppen min,men har ikke tenkt å få store kardonger bare stramme de litt. Ungen min (når hun blir eldre) kommer jo til å skjønne det.

mangen tar faktisk silikon fordi at de ikke føler seg vel med den lroppen de har.
og en skal trives med kroppen sin..

Å fy f... nå må du rullen inn vel ,jeg har selv silikon ,tok det for 4 år siden pga at jeg gjorde det for MEG selv ,og i love my boobs[8D]
Det er ikke mange som kan se at mine pupper er silikon ,de ser naturlige og pene ut ,passer til meg[;)]
Dessuten vet ikke snuppa på 2 år at jeg har det ,er langt frem i tid før hun i så fall får vite det.....
Og om hun en dag vil ha det selv er det hennes valg.
dessuten vet jeg at jeg er et veldig bra forbilde for min datter om jeg har silikon eller ikke,det er noe av det mest overfladiske jeg har hørt at man ikke kan være det fordi man har silikon.....

Tror det er mye verre for dine barn hva slags forbilde du er for dem med dine holdninger ovenfor andre mennesker[:'(]stakkars deg[;)] ja det mener jeg ,stakkars stakkars deg!

Jeg skal ha det fordi jeg er ikke fornøyd med puppene mine nå, å da er det jo så greit at det finnes plastikkirurger som kan gjøre noe med det! Har ikke dårlig selvtillit, og heller ikke KJEMPE små boobs, men jeg synes det er fint rett å slett å da velger jeg å gjøre noe med det så jeg blir fornøyd! Er ikke noe dårligere mor forde!!

Jeg hater puppene mine, de har alltid vært små og det er helt ok! Jeg var fornøyd helt til jeg ble gravid. Da ble areolaen nesten like stor som selve puppen og nå etter syv måneder med amming ser det ut som at et  ikke er noe igjen inne i dem! Jeg må ha bh på når vi har sex, klarer ikke en gang å vise dem til kjæresten min.... Jeg klarer ikke amme offentlig lengre, jeg har så store problemer med å akseptere brystene mine at det går ut over hverdagen min! Jeg skal ta silikon når jeg er ferdig med å få barn, men jeg vil ikke ha dem større, jeg vil bare fylle dem! -Og barna mine trenger ikke vite at jeg har silikon... Om datteren min ønsker å gjøre det samme etter at hun har ammet sine barn, så vil jeg ha full forståelse for det. Når man er ferdig å bruke dem og de bare skal være til pynt, hva er det som er så galt med å fikse dem? Jeg skal jo leve med dem resten av livet, og jeg vil ikke at dem skal tære på selbildet mitt! Om du er så fornøyd med puppene dine, så fint for deg, jeg misunner deg!

Back
Topp