Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Mammografi kan gjøres også om man har proteser, men både saltvann- og silikonproteser vil gi noe skygger på bildene som kan gjøre dem vanskeligere å tolke, men generelt er å si at moderne diagnostikk med bl.a. ekstra ultralydundersøkelse gir høy grad av sikkerhet ved undersøkelse.
Jepp jeg har tatt men kan ikke legge like stor trykk på som de som ikke har [;)]
Og bildene blir veldig bra men er de usikker på noe tar de ul og det gjor de på meg.
Skulle se om de hadde sprukket.
vet ikke om eg tør å ta silikon,har så lyst[8D] noen sier det er verre enn å føde og at du sliter i flere uker med oppkast og smerte.hvordan hadde du det?
Jeg la under musklen og det er det som er mest smertefult.
Ei som har gjort begge deler (over og under muskel) sa at under var mye mer smerter.
Men jeg gikk 3 dager på smertestillende så slutta jeg.
Var stiv og støl i 2-3 uker etterpå når jeg stod opp etter ei natt i senga pga du føler som alle ribb beina er knøkkne.
Men jeg skal bytte etter jeg er ferdig me siste ungen (hvis jeg blir gravid da he he)
Anbefaler å vente til du er ferdig me barn mine ble mindre etter jeg fikk Stine Louise og nå 11 er det 6 år siden jeg la inn.
Ikke farlig en plass ja litt vont men kroppen er laget for å ta litt smerter [;)][:D]