Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Joda. Men forskjell på små pupper og ingen pupper... Jeg har jo ikke akkurat tenkt å operere på meg to vannmeloner... Ha ha!!!Jeg synes forresten også små bryster er finther alltid hatt store selv og er smal ellers, så umulig å få klær til å sitte fint.. For å passe rundt brystområdet blir det for stort ellers
![]()
Hahaha jada det er helt santJoda. Men forskjell på små pupper og ingen pupper... Jeg har jo ikke akkurat tenkt å operere på meg to vannmeloner... Ha ha!!!
Jeg vil ikke ha glamourpupperHahaha jada det er helt santdessuten er det jo selvfølelsen det går på
![]()
Hadde du tenkt på det lenge før du gjorde det? Ble du fornøyd? Var det vondt? Hvor lenge var du borte fra jobb?
Ja det høres passelig utJeg vil ikke ha glamourpupperkunne kanskje tenkt meg b eller c cup... Tror jeg hadde C da jeg var full av melk. Stort nok for meg det!
Ja de jeg kjenner måtte fikse på de igjen og betale for det eller la være. Kun ene har fixet igjen. Har ingenting med melkeproduksjon å gjøre. Ei i forrige barselgruppe fikk tabletter for å stoppe så hun ammet ikke, det er visst hormonene ila graviditeten som forandrer brystene.Vel jeg vet jo ikke nok om det, så det er jo noe jeg selvfølgelig må finne mer ut av og ta stilling til. Vet at man kan få medisin som stopper melkeproduksjonen for eks. Men er selvfølgelig helt enig i at det er mye penger å kaste bort hvis det blir sånn at vi får er barn til og det medfører at brystene ser helt forferdelige ut...
Jeg har tenkt samme tanken, jeg er ganske flat også, en liten 75b. Men jeg tenker at det kommer til å koste vanvittig med penger. Ikke bare for operasjonen nå, men protesene må byttes ut etter 10 år eller noe sånt. I tillegg er jeg livredd for å se fake ut. Jeg kjenner to som har forstørret, ikke til noen ekstrem størrelse, men det ser helt snålt ut likevel. Hun ene har to små kulerunde greier med hud trukket over, og hun andre får en helt merkelig rynke over puppen når hun strammer brystmusklene. Jeg tør rett og slett ikke ta sjansen på å ikke få et perfekt resultat.
Jeg tok silikon før jeg fikk barn. Er ganske slank, så tok under muskelen.
Ville ha slik at det så naturlig ut, å det gjør det.
Puppene er enda fine etter å ha ammet 1 barn, er bare litt løsere i huden men ikke så mye at de henger. Må ikke bruke bh for å si det slik
Har ikke angret ett sekund på at jeg tok silikon. Fikk mye bedre selvtillit.![]()