Silikon

Jeg synes forresten også små bryster er fint:D her alltid hatt store selv og er smal ellers, så umulig å få klær til å sitte fint.. For å passe rundt brystområdet blir det for stort ellers:(

Er ikke bare bare med "større" pupper heller. Jeg er en naturlig D,men har to forskjellige str på puppene.. Ene er c og andre d.. HATER DET!! Ville heller hatt mindre enn forskjellige str. Finner aldr bher som skjuler det..

Blir nok ikke operasjon for å fikse heller..

Kjenner to som har tatt og de er kjempe fornøyde, ble kjempe bra resultat. :) Men vent til du er ferdig med barn :D

Og ta kontakt med noen flinke leger.

Jeg synes forresten også små bryster er fint:D her alltid hatt store selv og er smal ellers, så umulig å få klær til å sitte fint.. For å passe rundt brystområdet blir det for stort ellers:(
Joda. Men forskjell på små pupper og ingen pupper... Jeg har jo ikke akkurat tenkt å operere på meg to vannmeloner... Ha ha!!!

Hahaha jada det er helt sant:p dessuten er det jo selvfølelsen det går på:)
Jeg vil ikke ha glamourpupper :P kunne kanskje tenkt meg b eller c cup... Tror jeg hadde C da jeg var full av melk. Stort nok for meg det!

Hadde du tenkt på det lenge før du gjorde det? Ble du fornøyd? Var det vondt? Hvor lenge var du borte fra jobb?

Jeg har alltid villet ha større pupper, men har tenkt jeg ville bli ferdig med barn først. Og jeg hadde ganske mye hud etter jeg fikk barn så jeg slapp å ta under musklen, så jeg kom meg kjapt.
Er veldig fornøyd! Det var ingenting i forhold til keisersnitt, hehe. Det var som forventet av en operasjon, men egentlig ikke så ille.
Borte fra jobb i 3 uker, da følte jeg meg helt fin, hadde klart å jobbe tidligere om det ikke var så fysisk arbeid:-)

Jeg tok selv for flere år siden, før jeg fikk barn. Var en 75B, så var ikke veldig flatbrystet, har bare alltid ønsket meg større pupper og syns det var finere. Hadde nok ikke gjort det på samme grunnlag idag, men det er en annen sak :p jeg syns det var veldig greit å gjøre det, ingen komplikasjoner og fort på beina igjen. Godt med smertestillende de første dagene da, var vel 14 dager borte fra jobb. Jeg har slitt med amming så har blitt lite av det her, likevel så bærer de absolutt preg av å være gjennom svangerskap. De har blitt slappere, før kunne jeg fint gå uten bh, når jeg lå på ryggen stod puppene fint opp, nå ligger en under hver arm, nesten :p før var de faste og spretne, nå ser de litt vel naturlige ut egentlig, men helt greie.

Ehe.. jeg ville ventet til du var sikker på om du ikke skal ha fler barn :p

Vel jeg vet jo ikke nok om det, så det er jo noe jeg selvfølgelig må finne mer ut av og ta stilling til. Vet at man kan få medisin som stopper melkeproduksjonen for eks. Men er selvfølgelig helt enig i at det er mye penger å kaste bort hvis det blir sånn at vi får er barn til og det medfører at brystene ser helt forferdelige ut...
Ja de jeg kjenner måtte fikse på de igjen og betale for det eller la være. Kun ene har fixet igjen. Har ingenting med melkeproduksjon å gjøre. Ei i forrige barselgruppe fikk tabletter for å stoppe så hun ammet ikke, det er visst hormonene ila graviditeten som forandrer brystene.

Her bruker jeg ikke sportsbh, pushup funker mye bedre :D :p

Du kan godt få litt av mine :-P

Jeg har gått motsatt vei etter svangerskapene jeg!
Var en c før jeg fikk eldste. Etter han ble det dobbel D og nå etter yngste må jeg opp i G/H cup!!

Skulle ikke tro de er så store egentlig, men det er de tydeligvis :-P

Skulle ønske de kunne bli litt mindre igjen, men ett år siden jeg sluttet å amme nå, så tviler vel på at det blir så store endringer.

Har silikon, har ikke barn da..ennå! Men kjør på hvis du er misfornøyd, det er SÅ verdt det :-) Du skal ikke løfte noe tungt/over hodet den første uken bare.

Kjenner ei som har ammet tre barn med silikon, og puppene er like fine:D Lykke til med valget du tar.

Jeg har tenkt samme tanken, jeg er ganske flat også, en liten 75b. Men jeg tenker at det kommer til å koste vanvittig med penger. Ikke bare for operasjonen nå, men protesene må byttes ut etter 10 år eller noe sånt. I tillegg er jeg livredd for å se fake ut. Jeg kjenner to som har forstørret, ikke til noen ekstrem størrelse, men det ser helt snålt ut likevel. Hun ene har to små kulerunde greier med hud trukket over, og hun andre får en helt merkelig rynke over puppen når hun strammer brystmusklene. Jeg tør rett og slett ikke ta sjansen på å ikke få et perfekt resultat.

Er vanskelig dette. Mye man skal ta stilling til... Tenker å ta en konsultasjonstime bare for å bli litt klokere. Trenger ikke bestemme meg med en gang. Kan jo vente til neste år også... Men greit å få stilt spørsmål og få vite litt mer om hva som anbefales i mitt tilfelle .

Jeg har tenkt samme tanken, jeg er ganske flat også, en liten 75b. Men jeg tenker at det kommer til å koste vanvittig med penger. Ikke bare for operasjonen nå, men protesene må byttes ut etter 10 år eller noe sånt. I tillegg er jeg livredd for å se fake ut. Jeg kjenner to som har forstørret, ikke til noen ekstrem størrelse, men det ser helt snålt ut likevel. Hun ene har to små kulerunde greier med hud trukket over, og hun andre får en helt merkelig rynke over puppen når hun strammer brystmusklene. Jeg tør rett og slett ikke ta sjansen på å ikke få et perfekt resultat.

På Fornebuklinikken er det livstidsgaranti på innleggene. Så det skal i utgangspunktet ikke være nødvendig å bytte dem ut.

Kunne lett tatt silikon, ikke for å få store pupper, men for å fylle opp de slappe ballongene som jeg allerede har. Hvis jeg hadde pengene hadde jeg gjort det!

Jeg tok silikon før jeg fikk barn. Er ganske slank, så tok under muskelen.
Ville ha slik at det så naturlig ut, å det gjør det.
Puppene er enda fine etter å ha ammet 1 barn, er bare litt løsere i huden men ikke så mye at de henger. Må ikke bruke bh for å si det slik :P
Har ikke angret ett sekund på at jeg tok silikon. Fikk mye bedre selvtillit. :)

Jeg tok silikon før jeg fikk barn. Er ganske slank, så tok under muskelen.
Ville ha slik at det så naturlig ut, å det gjør det.
Puppene er enda fine etter å ha ammet 1 barn, er bare litt løsere i huden men ikke så mye at de henger. Må ikke bruke bh for å si det slik :p
Har ikke angret ett sekund på at jeg tok silikon. Fikk mye bedre selvtillit. :)

Fikk du noe info om dette før du tok operasjonen? altså om amming og svangerskap kunne forandre puppene...

Back
Topp