Silikon

spirelitens

Februar 2014's Miss Kokk <3
Tilgangsansvarlig
Februar 2014 - Skjult forum
VIP
Marslykke 2016
Har vært flatbrystet fra tidenes morgen. Hadde litt pupper før jeg ble gravid og senere ammet. Men nå har jeg virkelig ikke pupper, bare noe hud som henger i det området som jeg egentlig ikke kan kalle bryster. Hadde aldri trodd jeg skulle vurdert silikon noen gang, men vurderer det virkelig nå.

Lurte derfor på om det var noen her som ville dele sin erfaring?

Jeg var lik som deg :-) tok silikon etter mitt første barn, angrer ikke i det hele tatt.
Er nå gravid på ny og håper amming skal gå bra. Bare å spørre om du lurer på noe

Jeg ville ventet til jeg var helt sikker på at jeg ikke skulle ha flere barn. Har venninner som virkelig ikke har pene silikonpupper etter å ha fått barn. Vet det ikke gjelder alle, men skulle jeg lagt så mye penger i det hadde jeg ikke tatt sjansen. De har fått hengepupper, skeiv fassong pg "ruglete hud". Flere har også slitt med brystbetennelser og tette melkeganger pga det.

Ellers anbefaler jeg deg å ta en time hos kirurg for å se alternativene for DEG.

Jeg fyller ikke en 75aa engang :p har alltid vurdert silikon, men ikke nå lengre. Ville ventet litt til. Det kan oppstå alvorlige komplikasjoner. Kanskje du våkner opp en dag og er fornøyd med deg selv:)

Jeg ville nok også ventet til jeg visste helt sikkert jeg var ferdig med barn. Dumt å betale dyrt for å få nye og så blir de ikke like pene etter ammeslutt.

Det står i garantien at dersom man får problemer med hard kapsel pga for eks amming så kan man få fikset dette uten kostnad innen fem år. Det er jo selvfølgelig noe jeg må forhøre meg mer om. Per dags dato er iallfall mannen fast bestemt på at han ikke vil ha flere. Selv er jeg usikker men ønsker ikke flere nå. Men jeg er heller ikke hundre prosent sikker på at der ikke blir flere.

Jeg var lik som deg :-) tok silikon etter mitt første barn, angrer ikke i det hele tatt.
Er nå gravid på ny og håper amming skal gå bra. Bare å spørre om du lurer på noe
Hadde du tenkt på det lenge før du gjorde det? Ble du fornøyd? Var det vondt? Hvor lenge var du borte fra jobb?

Jeg fyller ikke en 75aa engang :p har alltid vurdert silikon, men ikke nå lengre. Ville ventet litt til. Det kan oppstå alvorlige komplikasjoner. Kanskje du våkner opp en dag og er fornøyd med deg selv:)

Klarer ikke helt å se for meg at jeg en dag skulle våkne opp og være fornøyd slik jeg ser ut nå. Jeg har i utgangspunktet aldri vært fornøyd og det ble ikke akkurat bedre å få hengepupper etter anmingen.

Selvfølgelig er det en operasjon som innebærer risikoer. Det er derfor jeg vil forhøre meg med andre om deres erfaring og nøye tenke over om jeg vil gjøre det eller ikke. Jeg tar ikke lett på det, verken operasjonen eller pengebruken.

Jeg ville nok også ventet til jeg visste helt sikkert jeg var ferdig med barn. Dumt å betale dyrt for å få nye og så blir de ikke like pene etter ammeslutt.
Men så er det jo ingen som sier at jeg må amme hvis vi eventuelt finner ut at vi vil ha flere.

En kollega av meg la inn etter at de var ferdige med barn. Mannen var sterilisert, så der blir det ikke flere. Jeg har sett før-bildene, hun hadde ingen ting, hun så ut som en gutt, stakkar. Hun er veldig fornøyd. Pga utgangspunktet hennes måtte de legge under muskelen, så det tok lang tid før hun kom seg, men det var visstnok verdt det for henne.

Jeg tror jeg kommer til å legge inn når jeg er ferdig med barn. Alle BHene mine har en glippe mellom puppen og øvre del av cupen, jeg finner ikke noen som er små nok. Eneste grunnen til at jeg bruker BH er for at det skal se ut som det er noe der. :p Det går på selvfølelsen løs, og det er plagsomt å aldri finne overdeler som sitter pent pga manglende fyll oventil. First world problems...

En kollega av meg la inn etter at de var ferdige med barn. Mannen var sterilisert, så der blir det ikke flere. Jeg har sett før-bildene, hun hadde ingen ting, hun så ut som en gutt, stakkar. Hun er veldig fornøyd. Pga utgangspunktet hennes måtte de legge under muskelen, så det tok lang tid før hun kom seg, men det var visstnok verdt det for henne.

Jeg tror jeg kommer til å legge inn når jeg er ferdig med barn. Alle BHene mine har en glippe mellom puppen og øvre del av cupen, jeg finner ikke noen som er små nok. Eneste grunnen til at jeg bruker BH er for at det skal se ut som det er noe der. :p Det går på selvfølelsen løs, og det er plagsomt å aldri finne overdeler som sitter pent pga manglende fyll oventil. First world problems...

Ja det er litt derfor jeg også bruker bh! For at det skal se ut som det er noe der... Men det avsløres ganske fort når jeg går med sportsbh da... For da er det jo flatt som en pannekaker.

Syntes flatt er flott jeg!:D

Syntes flatt er flott jeg!:D
Alt er jo subjektivt :-) hva man syns er pent og ikke... Jeg syns ikke det er særlig pent å gå i bikini når man ikke har pupper. Og andre klær og for øvrig. Jeg har jo fine former ellers, men puppene samsvarer jo ikke akkurat.

Alt er jo subjektivt :-) hva man syns er pent og ikke... Jeg syns ikke det er særlig pent å gå i bikini når man ikke har pupper. Og andre klær og for øvrig. Jeg har jo fine former ellers, men puppene samsvarer jo ikke akkurat.
Nei vi er alle forskjellige:) ikke kritikk rettet mot deg, men det er synd at vi lever i en verden der vi ikke kam Være slik vi er skapt!!

Nei vi er alle forskjellige:) ikke kritikk rettet mot deg, men det er synd at vi lever i en verden der vi ikke kam Være slik vi er skapt!!

Nei, du kan mene hva du vil selvfølgelig.

Ingen som sier at man ikke kan leve som man er skapt :-) er man fornøyd så er det jo ingenting i veien for det :-) det er ikke akkurat noen nyhet at jeg er misfornøyd, for det har jeg lenge vært. Bare blitt mer misfornøyd det siste året.

Men så er det jo ingen som sier at jeg må amme hvis vi eventuelt finner ut at vi vil ha flere.
Det er hormonene i svangerskapet som endrer brystene. Mange som ikke har ammet men som har fått hengepupper forde. Med ekstra tyngde i de så hjelper det ikke akkurat på :p

Forresten sjekk ut hvordan det er med løfting. Kanskje vente til datra di er litt større mtp det?

Det er hormonene i svangerskapet som endrer brystene. Mange som ikke har ammet men som har fått hengepupper forde. Med ekstra tyngde i de så hjelper det ikke akkurat på :p
Vel jeg vet jo ikke nok om det, så det er jo noe jeg selvfølgelig må finne mer ut av og ta stilling til. Vet at man kan få medisin som stopper melkeproduksjonen for eks. Men er selvfølgelig helt enig i at det er mye penger å kaste bort hvis det blir sånn at vi får er barn til og det medfører at brystene ser helt forferdelige ut...

Forresten sjekk ut hvordan det er med løfting. Kanskje vente til datra di er litt større mtp det?
Minimalt den første tiden etter hva jeg har skjønt. Men hvis jeg gjør det så blir det når vi har ferie. Da kan mannen hjelpe masse og foreldrene mine.

Back
Topp