silikon

blessed

Betatt av forumet
jaja,sitter her med mine vrengte bukselommer,inntørka rosiner,søkkvåte teposer osv osv [8D]
er det noen der ute som har silikon og har amma??
vurderer sterkt å fikse på disse hudklumpene [;)] men skal jo ha flere barn, så skal jeg vente til jeg er ferdig med barn elle ta nå å føle meg vel??[8|][8|]
flere som skal ta silikon nå??

hei.

ja brystene er ikke som de engang var. men vettu hva, jeg vil i hvertfall ha en til. og vil ikke amme med silikon...
men jeg bryr meg egentlig ikke så veldig, at de har blitt som de har blitt. [:)]

men det standpunktet vil jeg heller ta når jeg er ferdig med å få barn.

må jo være litt tråkig å få silikon, også blir man gravid på nytt og puppene blir større pga melka. også utvider huden seg på nytt, også ender det med store hengepupper istedenfor små hengepupper som man hadde fra før av [8D]
da må det vel være bedre å vente til man er ferdig med barn, også se ann hvordan man føler om det da... [:)]
det tenker nå jeg [:)]

ORIGINAL: girlypai

hei.

ja brystene er ikke som de engang var. men vettu hva, jeg vil i hvertfall ha en til. og vil ikke amme med silikon...
men jeg bryr meg egentlig ikke så veldig, at de har blitt som de har blitt. [:)]

må jo være litt tråkig å få silikon, også blir man gravid på nytt og puppene blir større pga melka. også utvider huden seg på nytt, også ender det med store hengepupper istedenfor små hengepupper som man hadde fra før av [8D]
da må det vel være bedre å vente til man er ferdig med barn, også se ann hvordan man føler om det da... [:)]

Kanskje man lettere får strekkmerker også da? [:)]

Jeg ville ventet hvis jeg var deg. Kjøp heller en fin push-up bh så lenge. [:)] Har jo hørt skrekk-historier hvor silikonen begynner å lekke når man går gravid, og at dette har påvirket fosteret (mange år siden jeg leste dette, men likevel ville jeg latt være). Men det er nå min mening. Er helt enig i at det er viktig å føle seg vel. [:D]

ORIGINAL: hb77

ORIGINAL: girlypai

hei.

Kanskje man lettere får strekkmerker også da? [:)]

Jeg ville ventet hvis jeg var deg. Kjøp heller en fin push-up bh så lenge. [:)] Har jo hørt skrekk-historier hvor silikonen begynner å lekke når man går gravid, og at dette har påvirket fosteret (mange år siden jeg leste dette, men likevel ville jeg latt være). Men det er nå min mening. Er helt enig i at det er viktig å føle seg vel. [:D]

ja det tror jeg også. at det er lettere å få strekkmerker da også.
ja jeg har også hørt at silikonenen kan lekke. hadde latt være jeg også, og heller tatt et ny standpunkt etter jeg var ferdig med å få barn og amme [:)]

godt tips dette med en flott push-up bh! kunne absolutt trengt en her også [:D]
en som sitter godt og er litt sexy, det ville jeg hatt! [:D][:D][:D]
de amme bh'ene mine er rett å slett fæle og stygge og null jålete. helt enkle uten verken spiler, innlegg eller pynt på.
men nå er den tiden forbi, så da skal det gåes på sexy-push-up-bh-jakt når lønninga kommer! [:D]

Jeg skal ikke ta silikon, men jeg skal henge på plass igjen røkkelet [;)]

Vi skal ha to barn til, så jeg venter til jeg er ferdig med ungeflokken. Håper mannen er med og spleiser da. For jeg synes virkelig at vi har fortjent å pønte litt på kroppen etter 3-4 svangerskap [:D]

ORIGINAL: blessed

jaja,sitter her med mine vrengte bukselommer,inntørka rosiner,søkkvåte teposer osv osv [8D]
er det noen der ute som har silikon og har amma??
vurderer sterkt å fikse på disse hudklumpene [;)] men skal jo ha flere barn, så skal jeg vente til jeg er ferdig med barn elle ta nå å føle meg vel??[8|][8|]
flere som skal ta silikon nå??

HA HA HA Unnskyld meg men du fikk meg akkurat til å le høyt her!!!!
Det er akkurat som jeg føler det. Snuppa tømte begge puppene skikkelig til kvelden og det jeg satt igjen med var 2 slappe hundeører. Har i tilegg ganske STORE hundeører... type 75g så HER skal det gjøres noe når jeg er ferdig med barn.

Kan jo rulle dem opp som et garnnøste eller knyte knute på dem snart [:D]

Glemte å skrive at jeg ikke skal ta silikon, men skal løfte og krympe litt så jeg ihvertfall får et par mindre garnnøster ^^

Her har jeg motsatt problem. BH-størrelsen min er 75 F og puppene henger til et eller annet sted sånn ca midt på leggen. Jeg hadde lyst til å operere de mindre og var til og med på sykehuset og fikk klarsignal om at de kunne søke for meg for å få det gratis. Men så la jeg det hele på is for var litt usikker, det blir jo blant annet noen lekre arr... Det er jeg glad for nå, for hvis ikke hadde jeg nok ikke kunnet amme. Amming er det mest koselige jeg vet om, selv om det skal bli litt godt når jeg er ferdig. BH-størrelsen min er nemlig 80 I nå som jeg ammer. Tungt i skuldrene, to sports-BHer når jeg trener og 5-600 kr stk for amme-BHer som må kjøpes på nettet, de har ikke engang store nok på undertøysbutikken som har alt... Ha ha, dagens klaging[;)] Men skjønner at ikke det er noe stas med små pupper heller. Vi kan møtes på midten...

ORIGINAL: Pucca

Her har jeg motsatt problem. BH-størrelsen min er 75 F og puppene henger til et eller annet sted sånn ca midt på leggen. Jeg hadde lyst til å operere de mindre og var til og med på sykehuset og fikk klarsignal om at de kunne søke for meg for å få det gratis. Men så la jeg det hele på is for var litt usikker, det blir jo blant annet noen lekre arr... Det er jeg glad for nå, for hvis ikke hadde jeg nok ikke kunnet amme. Amming er det mest koselige jeg vet om, selv om det skal bli litt godt når jeg er ferdig. BH-størrelsen min er nemlig 80 I nå som jeg ammer. Tungt i skuldrene, to sports-BHer når jeg trener og 5-600 kr stk for amme-BHer som må kjøpes på nettet, de har ikke engang store nok på undertøysbutikken som har alt... Ha ha, dagens klaging[;)] Men skjønner at ikke det er noe stas med små pupper heller. Vi kan møtes på midten...

Kjenner igjen de J***** prisene der ja [:(] måtte ut med 1000kr her forleden for 2 bh kjøpt på "kjerring butikk"  Har hatt vonde skuldre i mange år pga digre jur så håper jeg får det dekt for jeg kan jo ikke LØPE engang uten å få dem dunka rett i tryne og det gjør vondt uansett om jeg trøkker dem sammen...

ORIGINAL: BølleBella

Jeg skal ikke ta silikon, men jeg skal henge på plass igjen røkkelet [;)]

Vi skal ha to barn til, så jeg venter til jeg er ferdig med ungeflokken. Håper mannen er med og spleiser da. For jeg synes virkelig at vi har fortjent å pønte litt på kroppen etter 3-4 svangerskap [:D]

tenker det sammen, men kan være jeg skal ha litt silikon får å slippe å ha aa pupper :P
men men jeg er ung å vet enda ikke hvor amge barn det blir, men nå får en se..

men jeg ville å ventet til en var ferdig med barn.. jeg føler det er litt å kaste penger ut av vilde om en tenker å ha fler barn.. er jo ikke sikert en har rå til å bruke så mye på puppene "en gang til" [8D]

kjenner igjen den der ja! [8D] haha!
her skal det fikses på både pupper og mage regner jeg med, men ikke før jeg har fått ut 2 unger til! tenk så kjedelig å gå igjennom all vondten og kostnaden med en slik operasjon for så å "ødelegge" det med et nytt svangerskap? [:-]

har ei venninne som tok silikon for noen år siden, og så fikk hun barn.. hun ammet da, det gikk helt fint, men nå som hun er ferdig med det ser det ikke spesiellt bra ut.. en stor halvslapp pupp med en fast rund klump inni! [&:]

Back
Topp