rufsetufsa
Elsker forumet
Noken her inne som he fått dekt det? Ka som må til for å få sånt dekt? Noken so veit?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: eilejoha
min lege ville sende henvisning for meg siden mine små bryster går utover psyken min. Jeg skulle bare ta kontakt med et sted der de tar refusjon fra trygdekontoret. Men de hun gav meg navnet til hadde sluttet med å gjøre det på denne måten.
Fikk ikke gjort så mye mer med det da jeg ble gravid..
Men nå trenger jeg foreløpig ikke da, for nå har jeg 70 C. I forhold til mine vanlige små 70A.[8D][8D][8D]
Går ut ifra at de forsvinner så fort jeg slutter å amme da.
Dette hjalp deg kanksje ikke så mye, men snakk med legen din om det. :D
ORIGINAL: MamsntilLucasOgLinus
du kan få litt ekstra av meg [:D]
Jeg vurderde å snakke med legen om brystreuksjon, men gruer meg litt... Vet ikke hva jeg skal gjøre jeg... [&:]
Jeg vurderde å snakke med legen om brystreuksjon, men gruer meg litt... Vet ikke hva jeg skal gjøre jeg... [&:]
ORIGINAL: Happy!!
Jeg har gjort det, og det gikk over all forventning.. og jeg har aldri vært mer fornøyd! Jeg betalte selv. Før operasjonen viste jeg ikke at jeg hadde vondt i ryggen (!) pga av tyngden, så legen mente hadde jeg søkt i forkant, hadde jeg fått dekket det.. :)