silikon

rufsetufsa

Elsker forumet
Noken her inne som he fått dekt det? Ka som må til for å få sånt dekt? Noken so veit?

hvis du har operert vekk et bryst pga brystkreft, så kan du få dekt en rekonstruksjon av brystet.

min lege ville sende henvisning for meg siden mine små bryster går utover psyken min. Jeg skulle bare ta kontakt med et sted der de tar refusjon fra trygdekontoret. Men de hun gav meg navnet til hadde sluttet med å gjøre det på denne måten.
Fikk ikke gjort så mye mer med det da jeg ble gravid..
Men nå trenger jeg foreløpig ikke da, for nå har jeg 70 C. I forhold til mine vanlige små 70A.[8D][8D][8D]
Går ut ifra at de forsvinner så fort jeg slutter å amme da.

Dette hjalp deg kanksje ikke så mye, men snakk med legen din om det. :D

ORIGINAL: eilejoha

min lege ville sende henvisning for meg siden mine små bryster går utover psyken min. Jeg skulle bare ta kontakt med et sted der de tar refusjon fra trygdekontoret. Men de hun gav meg navnet til hadde sluttet med å gjøre det på denne måten.
Fikk ikke gjort så mye mer med det da jeg ble gravid..
Men nå trenger jeg foreløpig ikke da, for nå har jeg 70 C. I forhold til mine vanlige små 70A.[8D][8D][8D]
Går ut ifra at de forsvinner så fort jeg slutter å amme da.

Dette hjalp deg kanksje ikke så mye, men snakk med legen din om det. :D

Takk, det ska ej gjer [:)] Samme greia her , ej hata puppane mine, eller veit ikkje om ej kan kalle det puppa heller lengre[8|] Vil iiiikkje ha stoore puppa. Vil bære fylle ut tommerommet so ej kan føle mej som ei jente igjen. [&o] Dei he forsvunnet heilt ette ditta svangerskapet her..[:(] Ej fe høre me legen min ka han sei.. Fe vel ikkje dekt, men skada ikkje å prøve tenke ej.

du får det kun dekt gjennom sykehus....ALtså hvis du har store psykiske problemer pga dette, eller andre problemer ved sykdom ect...

Anbefaler ikke å gjør det på sykehus hvor de ikke gjør det så ofte... jeg sparte å tok det på privat klinikk... der får du garantier hvis det skulle skje noe osv... å de gjør det jo flere ganger om dagen!

Så spar heller evt lån til å gjør det privat! www.fornebuklinikken.no er ett bra sted... jeg har tatt det der hos legen schistad... Å de har veldig bra garantier.

skriv til meg på pm eller msn hvis du vil [;)]

ja jeg kunne fått det dekket den første gange jeg satt det inn, fordi jeg ikke eide fett og var helt flat, puppene jeg også hadde var neste litt misdannet i fasong. Så jeg kunne fått om jeg ønsket men det var 2 til 3års vente tid og det orket jeg ikke, så mamma og pappa betalte de side det var medesinsk årsak!

du kan få litt ekstra av meg [:D]

Jeg vurderde å snakke med legen om brystreuksjon, men gruer meg litt... Vet ikke hva jeg skal gjøre jeg... [&:]

ORIGINAL: MamsntilLucasOgLinus

Jeg vurderde å snakke med legen om brystreuksjon, men gruer meg litt... Vet ikke hva jeg skal gjøre jeg... [&:]

Her også[:o] Mine 75H er i største laget...Ønsker meg en B-C cup som ikke lager dype søkk i skuldrene mine[X(]

Jeg har gjort det, og det gikk over all forventning.. og jeg har aldri vært mer fornøyd! Jeg betalte selv. Før operasjonen viste jeg ikke at jeg hadde vondt i ryggen (!) pga av tyngden, så legen mente hadde jeg søkt i forkant, hadde jeg fått dekket det.. :)

ORIGINAL: Happy!!

Jeg har gjort det, og det gikk over all forventning.. og jeg har aldri vært mer fornøyd! Jeg betalte selv. Før operasjonen viste jeg ikke at jeg hadde vondt i ryggen (!) pga av tyngden, så legen mente hadde jeg søkt i forkant, hadde jeg fått dekket det.. :)

jeg får det nok dekket ja. sliter mye med nakken og ryggen, men har blitt så vant med plagene at jeg ikke merker de lenger [8|]

Back
Topp