Silikon?

Jeg tror jeg vil ha silikon når jeg er ferdig med barn og amming, men den tid får vise. Er noe jeg kommer til å vurdere hvertfall

kunne ikke tenkt meg å ta silikon....jeg har ikke store bryster men har slått meg til ro med det.
det blir jo dyrt å skifte ut hvert 10 år da.......og jeg arrer veldig stygt så jeg hadde rett og slett ikke turt

Jeg har motsatt problem, Aaaalt for store [:o]
Skal ha brystreduksjon, men får det dekket. Velger å vente til jeg ha fått de barna jeg skal ha i tilfelle jeg ikka klarer å amme etterpå [:)]

ORIGINAL: Suppadura

Utseendemessig kunne jeg jo tenkt meg det, men har litt operasjonsskrekk, pluss temmelig redd for at jeg vill følt meg "falsk" liksom..
Jeg ser ikke på andre på den måten, men dømmer meg selv høyere enn alle andre.

[:)] DET er det ikke mange som gjør![;)]

ORIGINAL: Suppadura

Utseendemessig kunne jeg jo tenkt meg det, men har litt operasjonsskrekk, pluss temmelig redd for at jeg vill følt meg "falsk" liksom..
Jeg ser ikke på andre på den måten, men dømmer meg selv høyere enn alle andre.

Skjønner hvad du mener. Man må kjenne seg selv godt før man gjør noe slikt med kroppen sin.
Jeg Har saltvannsinnlegg selv. Tok det for snart tre år siden. Og jeg ble skikkelig deprimert, fordi jeg rett og slett dømte meg selv. Trodde alle tenkte jeg var dum som hadde gjort det. Og så ble de større enn jeg ville de skulle bli.
Heldigvis så har jeg vendt meg til det nå å er kjempeglad i brystene mine.
Men det skal sies at jeg skulle ønske jeg hadde ventet til etter jeg hadde fått de barna jeg skal ha.

Dere som vil ha fordi dere har komplekser etter fødsel.... Sjekk med legen deres. Det kan faktisk hende dere kan få det dekt helt eller halveis. Kjenner en som fikk det. men hun hadde skikkelige "lefser" da.

Pass på at de ikke blir for store. Vanskelig og gjøre noe med det.

eg har silikon.betalte 23000kr for det for 2 år siden.klinikk stavanger va eg å gjor det.en kjekke nordlending som opererte meg.eg koste meg godt mens eg blei opererte eg[;)] nerdopa å snakkesalig.hehe[:D]

der tar du feil.for implantatet legger di unner der.så det går ant å finne ud vist en har kreft.eg tenkte og det same som deg før ser du,mn fant ud at det ikkje stemte så derfor tok eg silikon[;)]  men eg forstår godt at folk trur det.det var kansje sånt før,mn tidene forandrer seg stadikt.

kossen er dine nå da når du er gravid i tilegg? eg har som sagt silikon å lurer veldikt når eg blir gravid en gang

Klart det frister å få tilbake de puppene jeg hadde...hihi..[;)]
Men jeg tror ikke jeg hadde turt det. Narkose innebærer en viss risiko, og det å gjennomgå en operasjon hvert 7-10 år synes jeg høres skummelt ut...
For ikke å snakke om risikoen for at implantatene skal bli harde og innkaplslede, få smerter, stygge arr osv

Men for de som virkelig sliter psykisk med små eller slappe bryster, så skjønner jeg godt at de ønsker proteser til tross.

I og med at det er ca 70 000 kvinner osm har implantater i brystene i Norge i dag - så ser jeg for meg noen temmelig heftige, sprettne pupper på sykehjemmene om noen tiår hehehe [:D]

det er riktikt,mn implantatet blir lagt unner dine egne pupper vist du forstår så da klarer di å sjå det,mn vist en får kreft som er unner der ijen.da vet eg ikkje om di får det til.den har eg ikkj tenkt på før du tok det opp nå.hmm.....må kansje høyre me legen en gang om det.han som opererte meg[;)]

eg blei opererte me kun bedøvelde å valium.å det gjekk kjempebra,mn det eg fant ud mens eg blei opererte var at vist eg måtte bytte di ud så måtte eg ha narkose.da va eg lysten å si at di sgo stoppe opp,mn var allerede opna å begynte å ordne plass der til di nye så eg får heller ta det når å hvist eg må det en gang[;)]   eg var redd for nemlikt narkose.så hadde nok ikkje tatt di vist eg måtte ha det då.

Back
Topp