Silikon?

x1x~Anni87~

Forumet er livet
Jeg føler meg litt teit,men jeg har faktisk lyst på det!
Er jo så vandt med de puppene jeg hadde og nå er de inskrumpet og kjempe små[:(]
Skikkelig teit og irretere seg over noe slikt sikkert,men føler ingen klær sitter fint på meg og det er litt viktig for meg egentlig. Vil ikke ha sanne kjempe store silikoner,men helt passe slik at jeg får sanne pupper jeg hadde før. Noen her som føler det samme? Og noen som har tatt silikon? Koster det 20 000? Hvor får man så mye penger fra da[&o]

mhm har litt lyst jeg og ja! [;)]

Jeg har det ikke, men har en venninne som har fått det lagt inn. Hun har vært flatbrystet hele livet og bstemte seg da hun var i midten av 20 årene for å legge inn silikon. Hun ble kjempefin synes jeg, ikke slike overdimensjonerte luftputer men akkurat passe str til henne[:)]

Skjønner hva du mener gitt.. jeg er gravid nå, og har alltid vært skikkelig fornøyd med puppene mine, så det er spennende å se hvordan de blir etter ammingen... Ikke umulig at jeg vurderer silikon nei..[;)]

Etter amming så får en slike "lefser" som jeg kaller det [:D]
Men etter noen mnd så tar det seg opp igjen, og ofte så får en litt mere normale pupper igjen.

Men ja, hehe, jeg vurderer salvanninnlegg (alla silikon, men det er saltvann's innlegg istede)
Ikke kjempe store, eller unaturlige, men slik at jeg ikke er flat, litt kurver..
Kan fylle ut kjoler, etc. [;)]

jepp jeg har tenkt på saltvannsinnlegg... men etter jeg er ferdig med å få barn... kan godt være jeg endrer mening når jeg blir litt eldre.. venter til jeg blir 29-30. Så får jeg se hvordan de ser ut da...
har jo hørt endel skrekkhistorier også da... off...

ORIGINAL: Milla24

Jeg tok silikon da jeg var 17 år gammel, var flat og hadde store problemer med selvtilitten min på grunn av dette. Jeg betalte 25 tusen kr for operasjonen. Er 24 år i dag og angrer ikke det spor på at jeg har gjort det[:D] eneste jeg lurer fælt på om jeg vil kunne amme.

Venninna mi som har det ammet som bare det uten problemer..nesten så rautinga hennes hørtes på avstand..møøøø[:D]

Jeg tok silikon da jeg var 18, hadde ganske små pupper fra før. betalte 25 tusen og har ikke angret. Jeg sparte opp penger i noen år før jeg fikk råd.
Har ikke hatt problemer med amming med noen av mine barn. Hadde litt startproblemer men etterhvert så gikk alt på skinner.
Men jeg anbefaler at du tenker NØYE gjennom saken før du evt. bestemmer deg for å gjøre det.

ja, jeg har tenkt mye på operasjon!
vil heller ikke ha sånn übersvære pupper, vil ha de sånn som de var før..

Hmm..Er litt redd for sanne ting da,men er jo ikke så ofte man hører om skrekkhistorier der egentlig.
Og jeg skal ikke ha store heller..Også gjelder det jo og finne en bra klinikk og gjøre det på også..

ORIGINAL: Tilly

Jeg tok silikon da jeg var 18, hadde ganske små pupper fra før. betalte 25 tusen og har ikke angret. Jeg sparte opp penger i noen år før jeg fikk råd.
Har ikke hatt problemer med amming med noen av mine barn. Hadde litt startproblemer men etterhvert så gikk alt på skinner.
Men jeg anbefaler at du tenker NØYE gjennom saken før du evt. bestemmer deg for å gjøre det.
Ble puppene annerledes etter du ammet? Måtte du stramme opp igjen?

ORIGINAL: Rosapute

Jeg har tenkt samme tanke mange ganger skal jeg si deg. det koster vel fra 20.000 og oppover. Har en veninne som tok opp lån for å ta silkon pupper, det er vel ikke det jeg ville gjort. men heller prøvd å spart. Foresten venninen min fant ut at hun var gravid bare et par uker etter hun hadde tatt silikon[&:] men nå har hun nettopp fått babyen og det går heldigvis helt fint ang. amming da[:)]
Jeg vet også om en som tok opp lån til det. Men tror jeg heller vil spare også. Gidder ikke sitte og måtte betale for puppene mine i flere år fremover[:D]

ORIGINAL: Mammatiladrian

ORIGINAL: Tilly

Ble puppene annerledes etter du ammet? Måtte du stramme opp igjen?

Nå ble jo jeg gravid igjen bare mndèr etter at jeg sluttet å amme førstemann, men synes ikke at de forandret seg noe særlig. Synes vertfall ikke at de ble flate, de er like struttende som før svangerskap/amming [;)]
Søsteren min har ammet 3 barn og hun har også silikon,men hun har ikke strammet de opp.

Jeg vil ha strammere og fastere pupper! Men må man ikke bytte ut silikonen etter så så mange år? Hva koster det da?
[8|]

ORIGINAL: MiaC

Jeg vil ha strammere og fastere pupper! Men må man ikke bytte ut silikonen etter så så mange år? Hva koster det da?
[8|]

Jeg tror faktisk de aller fleste med silikon må fikse litt etter en del år..litt sånn vedlikehold på en måte [8|][:D]

ORIGINAL: kurtine

[8|]

Jeg tror faktisk de aller fleste med silikon må fikse litt etter en del år..litt sånn vedlikehold på en måte [8|][:D]

Service og overhaling [:D]

ORIGINAL: kurtine

[8|]

Jeg tror du har rett i dette. Jeg tok jo silikon som 18 åring men regner med at de må fikses litt på om noen år. Fordi om en har silikon så er vi jo ikke garantert faste pupper resten av livet... Tyngdekraften og lignende vil jo gjøre sitt [:'(]

Jeg har lyst på silikon! Men mitt problem er at puppene mine er for store og tunge da [:-] Før jeg ble gravid var de IKKE faste, det hadde de ikke vært på noen år.. Og nå er de enda verre[&:] Er ikke 20 enda, så sliter litt med det..

jeg føler akkurat med deg og har tenkt til å gjøre det, må bare vente til pengebeholdningen blir bra egentlig [:)]

Ei venninne av meg har silikon, og hun må stramme opp etter amming. Jeg tror jeg skal ta silikon men vil vente til jeg er ferdig med å få barn. Har alltid hatt veldig små bryster og det har plaget meg i alle år. Jeg var på konsultasjon for noen år siden og kirurgen spurte meg om jeg hadde planer om å få barn og jeg sa ja. Han anbefalte på det sterkeste å vente til etter man hadde fått de barna man skulle ha. For det strekkes etter amming, og det er stor sjans for at det blir heng i dem som han sa. Og man vil trenge en ny operasjon for å stramme opp. Så jeg bestemte meg for å vente.

Back
Topp