Silikon og brystvortepiercing

• Trådstarter Trådstarter Wardruna
  • Opprettet Opprettet
W

Wardruna

Guest
Hei damer.

Noen av dere som har erfaring med amming når dere har silikon? Jeg fikk beskjed om at det ikke skulle bli noe problem når jeg opererte, men jeg bekymrer meg jo så klart litt, så håper noen har erfaring..

En annen ting: Jeg har piercinger i brystvortene. Har hatt dette i 10 år, så de er temmelig godt grodd. Når tok/tar dere de ut? Kjipt med 3 stråler, og har det blitt noen komplikasjoner?
Siden jeg er helt i starten av graviditeten er jeg litt usikker på om jeg skal ta de ut nå..

Jeg finner liksom nye ting som uroer meg hele tiden. Godt å se jeg ikke er aleine! Hehe

Jeg har silikon :) amming har gått delvis greit. Den puppen jeg mest i hadde mye mindre melk enn det brystet med minst innlegg i. Så ofte måtte jeg amme fra det brystet som hadde mest melk. Men vi påstå det gikk greit :) vet noen kan slite med amme, mens andre merker ikke noe forskjell med :) sånn tenker jeg det hadde vært uten silikon også :) så merket produksjonen av melk var dårlige på ene da :)

Jeg har silikon :) amming har gått delvis greit. Den puppen jeg mest i hadde mye mindre melk enn det brystet med minst innlegg i. Så ofte måtte jeg amme fra det brystet som hadde mest melk. Men vi påstå det gikk greit :) vet noen kan slite med amme, mens andre merker ikke noe forskjell med :) sånn tenker jeg det hadde vært uten silikon også :)

Ja, det er nettopp det. Det er jo forskjellig fra puppa til puppa, med eller uten silikon..

Hei damer.

Noen av dere som har erfaring med amming når dere har silikon? Jeg fikk beskjed om at det ikke skulle bli noe problem når jeg opererte, men jeg bekymrer meg jo så klart litt, så håper noen har erfaring..

En annen ting: Jeg har piercinger i brystvortene. Har hatt dette i 10 år, så de er temmelig godt grodd. Når tok/tar dere de ut? Kjipt med 3 stråler, og har det blitt noen komplikasjoner?
Siden jeg er helt i starten av graviditeten er jeg litt usikker på om jeg skal ta de ut nå..
Tror ikke du skal tenke så mye på det når det kommer til strålene, jeg har ikke hatt piercing, men her var det 5 stråler per pupp^^

Jeg tok ut piercingene når jeg fikk positiv test sist. Men fikk ikke til ammingen:( jeg også ble fortalt at det ikke skulle være noe problem, men her gikk det ikke uansett hvor hardt jeg prøvde. Men det fins jo folk som får det til med silikon også

3 stråler... Hehe, prøv 10-15 :p Det et slik det blir! :) Har selv silikon, men ikkje ammet med silikon, så eg er også spent! Har fullammet til 6 mnd med begge, så håper det går fint denne gangen også.

Skjønner jo at det blir fler stråler, men vil ikke ha de ut av 3 hull, haha!

Har hatt piercing i den ene puppen og det var ikke noe forskjell ;) men nå er det noen år siden jeg tok den ut da

Jeg har hatt piercing i ene brystvorta. Var ikkeno problem med amming. Men jordmor sa før jeg fødte at det kunne hende melkekanalen hadde blitt ødelagt..

Back
Topp